Cu mai puţin de trei luni înainte de startul sezonului DTM, care se va deschide cu etapa de la Hockenheim (Germania), BMW Motorsport şi cele patru echipe şi-au completat formulele de piloţi. După ce, la începutul săptămânii, l-a anunţat pe Tom Blomqvist (Marea Britanie) ca fiind cel de-al optulea pilot, fiecare echipă îşi cunoaşte acum perechile de piloţi.
În conformitate cu motto-ul "niciodată să nu schimbi o formulă câştigătoare", echipa care anul trecut a cucerit titlul va alinia aceiaşi doi piloţi în cele nouă etape care formează sezonul 2015: campionul en-titre din DTM, Marco Wittmann (Germania), şi Maxime Martin (Belgia), cel care a fost "Debutantul Anului" în 2014, vor concura şi de această dată pentru BMW Team RMG şi directorul Stefan Reinhold (Germania).
Celelalte trei echipe au suferit modificări privind formulele din cockpit. Campion în 2011, Martin Tomczyk (Germania) va concura pentru BMW Team Schnitzer în cel de-al 15-lea sezon al său în DTM. Noul său coechipier în cadrul echipei din Freilassing (Germania) este António Félix da Costa (Portugalia), care a debutat anul trecut în DTM.
Debutant în DTM, Blomqvist va concura în primul său sezon cu BMW Team RBM. El îl va avea drept coechipier un pilot oficial BMW cu experienţă, Augusto Farfus (Brazilia), care a obţinut patru victorii în DTM din 2012. După trei ani alături de BMW Team Schnitzer, campionul DTM din 2012, Bruno Spengler (Canada), va reprezenta acum culorile BMW Team MTEK. El va fi coleg cu Timo Glock (Germania), care se va afla la cel de-al treilea sezon alături de BMW Team MTEK.
"Ne îndreptăm spre un nou sezon cu o formulă foarte puternică de echipe şi piloţi", a declarat directorul BMW Motorsport, Jens Marquardt. "Aceasta este cea mai bună combinaţie pe care ne-am fi putut-o dori. În total, cei opt piloţi au strâns 334 de curse şi 31 de victorii în DTM. Avem o combinaţie bună de piloţi tineri şi experimentaţi, care sunt capabili să-şi lase amprenta asupra competiţiei. La finalul fiecărui sezon, analizăm dacă şi cum putem face schimbări minore pentru a obţine mai mult din ansamblul general. Rămânem adepţii filosofiei noastre că ne putem bucura de succes pe termen lung în DTM doar dacă avem patru echipe la fel de puternice. Cu această abordare, în trecut am avut experienţe pozitive. Suntem încrezători că am găsit formula ideală pentru sezonul 2015, în care ne vom confrunta cu o serie de provocări noi şi cu un nou format al weekendurilor de cursă."
Reinhold, directorul BMW Team RMG, este încrezător în privinţa noului an, alături de formula de succes cu Wittmann şi Martin. "Expresia «nu schimba formula câştigătoare» se aplică şi în motorsport", a spus el. "Din acest motiv, eu, mecanicii şi inginerii din echipă suntem mulţumiţi că vom concura în sezonul DTM 2015 cu aceiaşi piloţi cu care am reuşit atâtea succese în stagiunea anterioară. Atmosfera în echipă este fantastică. Victoriile şi titlurile ne-au unit şi mai mult şi am devenit o echipă adevărată. În consecinţă, suntem mai mult decât încântaţi să continuă cu aceeaşi formulă. Ca echipă, am învăţat multe în 2014 şi am câştigat cinci curse cu Marco şi Maxime. În intersezon am lucrat intens pentru a ne îmbunătăţi. Acum vrem ca aceste îmbunătăţiri să le punem în practică pe circuit. Munca noastră este orientată spre obiectivul principal, acela de a avea succes şi în 2015 – ceva ce ştim că nu va fi deloc uşor într-un mediu competitiv aşa cum este DTM."
"Avem o combinaţie de piloţi deopotrivă fascinantă şi foarte promiţătoare pentru 2015, cu experienţa lui Martin şi exuberanţa tinerească a lui António", a spus director Charly Lamm despre noua formulă de la BMW Team Schnitzer. "Am avut mult succes cu Bruno Spengler, în special când am câştigat titlul la revenirea noastră în DTM, în 2012. Cu noua formulă de piloţi suntem pregătiţi să atacăm partea superioară a grilei DTM."
Directorul Bart Mampaey (Belgia) de la BMW Team RBM este şi el optimist în privinţa primei curse a anului: "Augusto Farfus a acumulat multă experienţă în DTM de-a lungul ultimilor trei ani, a demonstrat că este capabil să câştige curse şi să se afle în disputa pentru titlu. Prin Tom Blomqvist avem în echipă un pilot tânăr şi rapid, care are tot ce îi trebuie pentru a se descurca imediat în DTM. Abia aştept să lucrez cu aceşti doi piloţi în 2015".
Ernest Knoors (Olanda) este încrezător că BMW Team MTEK va face un nou pas înainte în cel de-al treilea an al său în DTM. "Bruno şi Timo sunt doi piloţi foarte buni pe care îi avem în echipă", a spus directorul grupării. "Fiind campionul din 2012 şi cu experienţa sa bogată, Bruno este o instituţie în acest campionat. Şi, atunci când vine vorba de viteză, el impune standarde foarte ridicate. Timo ştie ce înseamnă să te afli pe cea mai înaltă treaptă a podiumului şi este obişnuit cu DTM. Am mare încredere în amândoi."
Sezonul DTM 2015 va începe la 2 mai 2015, cu prima dintre cele 18 curse. Pentru prima dată din 2000, anul acesta vor fi două curse în fiecare weekend.