Cea de-a doua locatie HasHas Coffee & Lounge s-a deschis pe str. Popa Tatu nr. 3. Si in aceasta locatie, conceptul HasHas ii asteapta pe tinerii dinamici si creativi marcati de cultura urbana. O vaca cu picioarele in tavan, un porc zburator, desene, paturi, canapele ancoreaza clientul HasHas intr-o jungla urbana domestica, unde pot savura o cafea excelenta, specialitati atent gatite, dar se pot bucura si de servicii de cea mai buna calitate.
Prima cafeanea Has Has s-a deschis in luna martie a anului trecut, iar in scurt timp a “batut” toata concurenta de pe strada in care este situata, str. Vasile Lascar nr. 24. Au fost puse in aplicare cele mai nebunesti idei in ceea ce priveste designul cafenelei care au spart tiparul unei locatii convetionale. Conceptul a fost multiplicat de data aceasta intr-un nou spatiu, o cladire de peste 150 de ani in care timp de 5 luni s-a construit cu mare atentie fiecare centimetru pentru a reprezenta cat mai bine HasHas. “Aceasta cladire a fost o adevarata provocare pentru noi deoarece a trebuit sa aratam in amenajarea cafenelei HasHas ca nimic nu este prea desuet si nimic nu este prea nou. Am reusit sa imbinam armonios ceea ce este nou cu vechi, intre stiluri, intre generatii. Dorim sa avem clienti care identifica si apreciaza simbolistica HasHas asa cum am contruit-o noi”, spune Petru Pacuraru, artizan sef HasHas.
Elementul de inedit din aceasta locatie consta in convietuirea declarata cu jungla urbana exprimat printr-un porc si o vaca. Daca te poti simti bine cu un porc si o vaca in acelasi loc unde mananci, inseama ca te poti simti bine oriunde, atata timp cat esti multumit cu tine insuti. “De data aceasta am fost nevoiti sa inovam peste inovatia primei locatii, dar pastrand liniile originale HasHas. A fost o munca a unei echipe si am incercat sa fim foarte atenti la toate detaliile pentru a construi cat mai riguros aceasta cultura urbana pe care o promovam in locatiile noastre si care ne face unici pe aceasta piata. Comunitatea HasHas este formata din persoane neconventionale in atitudine si apetente, atrase de un concept nou pe o piata de multe ori transata de francize clasice sau locatii premium ce au ca major avantaj amplasamentul”, mai spune Petru Pacuraru.
In aceasta a doua locatie HasHas Coffee&Lounge s-a investit 40.000 de euro. Pe viitor se doreste cresterea brand-ului HasHas neconventional, la fel cum sunt si clientii, in paralel cu un mic atlas de cultura urbana reflectat in designul cafenelelor. Echipa HasHas este intr-o permanenta imbunatatire atat o proceselor interne, cat si a modului in care se prezinta in fata clientilor.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}