Videoclipurile cantonamentului Looney ACME debutează cu sportivii de elită Nick Mayhugh, Sky Brown, Peng Peng Lee și Shafer Delgado
CE: Warner Bros. Discovery (WBD) îi invită pe fani să transforme Ziua Păcălelilor din aprilie în ACME Fools, o celebrare a Looney Tunes, a glumelor lor caraghioase și a poznelor jucăușe care i-au inspirat pe cei tineri și pe cei cu suflet tânăr timp de zeci de ani. În acest an, sărbătoarea care durează o lună începe la 1 aprilie cu Cantonamentul ACME, cea mai nouă tendință în materie de antrenament de fitness de înaltă performanță inspirată de Looney Tunes. Conținutul va fi difuzat pe conturile de socializare @LooneyTunes și pe canalul WBKids de pe YouTube și include o serie de videoclipuri începând cu videoclipul de anunțare ACME Bootcamp. Conținutul suplimentar va prezenta sportivi de elită din viața reală care se vor implica în rutine de fitness nemaiîntâlnite până acum, care sfidează legile gravitației, ale fizicii și chiar ale logicii, pentru a-i inspira pe fani să ajungă în formă maximă în cel mai trăsnit mod posibil.
Printre sportivii participanți se numără Nick Mayhugh, un atlet și sportiv paralimpic al echipei SUA; Sky Brown, un skateboarder profesionist și sportiv olimpic; Peng Peng Lee, o fostă gimnastă olimpică; și Shafar Delgado, un dansator profesionist de break dance. Videoclipurile îi arată pe acești atleți executând rutinele de antrenament din cadrul Cantonamentului ACME, folosind produsele ACME pentru a-i pune în formă în cinci domenii cheie ale fitnessului: forță, agilitate, echilibru, flexibilitate și viteză… probabil.
Un filtru global de pe TikTok va purta fanii într-o experiență de Cantonament ACME, cu activități precum “Catch the Anvils”, “Whack A Duck” și alte trucuri trăsnite, fiecare dintre ele concentrându-se pe cele cinci domenii cheie ale fitnessului.
Alte anecdotele ACME Fools de la WBD vor include conținut nou, merch, cascadorii și multe altele pe Cartoon Network, Max, social media, produse de consum, jocuri și experiențe tematice:
- Maratonul de o zi întreagă de la Cartoon Network care prezintă Bugs Bunny: Constructorii, clasicele Looney Tunes, The Looney Tunes Show și Looniversitatea micuților (verificați grila locală pentru orele de difuzare.) În plus, urmăriți emisiunile preferate Looney Tunes pe platforma de streaming Max pe tot parcursul lunii aprilie.
- Food Network sărbătorește ACME Fools cu o nouă rețetă de tort în jurul lui Tweety Bird de la Food Network Kitchen. Tortul vibrant este inspirat de adorabila, dar răutăcioasa pasăre Tweety. Decorat cu glazură delicioasă și decor din zahăr, este un tribut festiv pentru năzdrăvăniile specifice ACME Fools.
- De asemenea, Looney Tunes (@LooneyTunes) va prelua controlul rețelelor sociale pe TikTok, Instagram, Facebook și X (fostul Twitter).
- Canalul de Youtube WB Kids va avea o transmisiune live ACME Fools pe tot parcursul lunii aprilie, unde abonații vor putea să se conecteze la episoadele Looney Tunes cu tematică sportivă și la compilații legate de sport.
- Noua “Capsulă sportivă” festivă: Echipa Looney Tunes” este acum disponibilă în magazinul WB al companiei, urmând să apară și altele.
- Virați la stânga spre Albuquerque și mergeți spre noua colaborare de îmbrăcăminte Looney Tunes x RSVLTS! Disponibilă acum pe https://www.rsvlts.com/collections/looney-tunes
- Întâmpină vara cu noua colecție Looney Tunes de la Sand, care cuprinde 3 modele noi și vibrante. Aduceți distracția îndrăgitei găști Looney Tunes pe nisip. Disponibil la www.sandcloud.com de pe 10 aprilie.
- Looney Tunes x Mad Libs de la Penguin Young Readers este disponibil acum pentru precomandă pe www.penguinrandomhouse.com. Cu 21 de povești de “completat” despre Bugs Bunny, Daffy Duck, Elmer Fudd și restul personajelor tale preferate, Looney Tunes Mad Libs este activitatea perfectă pentru orice fan al acestei serii de desene animate atemporale!
- Un magazin ACME Fools/Looney Tunes pe Amazon a fost lansat pentru a face cumpărăturile pentru produsele Looney Tunes pe Amazon și mai ușoare.
- Pregătește-te să mergi, să alergi sau să pedalezi alături de unele dintre personajele tale preferate în Provocările virtuale ale echipei Looney Tunes din The Conqueror. Urmăriți-vă călătoria de 180 de mile prin intermediul aplicației Conqueror, deblocând recompense minunate, cum ar fi cărți poștale și cartonașe de colecție cu personajele Looney Tunes preferate, în timp ce vă atingeți obiectivele de fitness. Călătoria de fitness de 180 de mile, potrivită pentru familii, este condusă de Daffy Duck, Bugs Bunny și Wile E. Coyote. Finalizează fiecare provocare și colectează trei medalii uimitoare, fiecare cu o broșă specială detașabilă. Înscrieți-vă aici: https://theconqueror.events/looneytunes/.
- Looney Tunes se va întoarce în acțiune cu un joc video de tip arcade pentru familii, care se va lansa pe toate platformele de console și pe PC prin Steam, de la Gamemill Entertainment. Mai multe detalii, inclusiv o dezvăluire a gameplay-ului, vor veni în curând.
- Looney Tunes World of Mayhem, un joc de tip role-play cu Bugs Bunny și prietenii săi, va cuprinde o acțiune “Space Opera”, incluzând noi veniți din familia Looney Tunes și nu numai, care se va desfășura din prima săptămână a lunii aprilie până la mijlocul lunii mai. Găsiți jocul pe Google Play și pe App Store.
- ACME Fools debutează pe aplicația Toon Cup de la Cartoon Network, cu un turneu tematic Looney Tunes. Bugs Bunny se alătură ca personaj cu care puteți juca, alături de kitul său exclusiv Toon Cup și de Tweety, care încurajează de pe margine. Jocul cuprinde elemente cu tema Looney Tunes, inclusiv o minge de fotbal, culori tematice ale trusei și un turneu (disponibil acum pe Google Play și App Store în Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină și Asia Pacifică).
- Bugs Bunny și alte trei personaje emblematice MultiVersus vor face istorie când vor intra pe gheață pentru primul lor meci de hochei din NHL – Golden Knights vs. Avalanche pe 14 aprilie. “MultiVersus NHL PowerPlay” va fi o transmisiune în direct, complet animată, ce integrează perfect avatarele jucătorilor NHL în personajele MultiVersus pentru o experiență de neuitat. Fanii pot urmări toată acțiunea pe TNT și se pot bucura de transmisiuni simultane pe Max și truTV. Publicat de Warner Bros. Games și dezvoltat de Player First Games, MultiVersus este un joc video gratuit cu o distribuție de eroi și personaje celebre în continuă expansiune, pe fundalul unor universuri și medii reimaginate. Jocul este programat să fie lansat oficial pe 28 mai. Pentru informații suplimentare, vizitați MultiVersus.com.
- Noul spectacol de scenă “Team Looney Tunes Get in the Game” va debuta în parcul de distracții Warner Bros. World Abu Dhabi pe 6 aprilie și se va desfășura până pe 23 mai, urmând să fie prezentat în Parque Warner Madrid, Warner Bros. Movie World din Australia și alte locații. Noul spectacol îi prezintă pe Bugs Bunny și Daffy Duck, ambii concurând pentru a deveni antrenorul echipei Looney Tunes. Cu ajutorul căpitanilor lor de echipă și al prietenei lor Lola Bunny, ei se vor confrunta într-o competiție sportivă pentru a vedea cine este cel mai bun antrenor!
- În Marea Britanie, Looney Tunes a făcut echipă cu Fanatics și cu Federația de Rugby din Anglia pentru o gamă de hanorace și tricouri dedicate fanilor de rugby din Anglia de toate vârstele. Colecția va fi lansată pe 2 aprilie și poate fi găsită pe www.englandrugbystore.com. Nu uitați să urmăriți distracția Looney pe 20 aprilie, când Red Roses va juca împotriva Irlandei pe stadionul Twickenham.
- De asemenea, în Marea Britanie, prezentatoarea TNT Sports Reshmin Chowdhury și prezentatoarea Eurosport Radzi Chinyanganya vor primi o ladă plină de bunătăți Looney Tunes – disponibile în magazinele WB Shop UK, Mad Beauty, și Primark – pregătite pentru a începe un nou antrenament amuzant în cadrul Cantonamentului ACME, pe care îl vor susține pe rețelele lor de socializare.
- În Japonia, Looney Tunes fac echipă cu Major League Baseball pentru a lansa o colecție de tricouri în anumite magazine JEANS MATE (Takeshita Dori, Ikebukuro, Osu și online) la sfârșitul primăverii.
CÂND: ACME Fools este o sărbătoare de o lună a întregului univers Looney Tunes, începând cu 1 aprilie.
DE CE: De la baseball la baschet, box și wrestling și tot ceea ce se află între ele, Looney Tunes împinge în mod ingenios limitele umorului pentru a provoca realitatea, a sfida gravitația și a extinde imaginația atât pe teren, cât și în afara lui. Looney Tunes au o lungă asociere cu sportul, inclusiv o colecție de produse cu echipa SUA, care a debutat în timpul Jocurilor Olimpice de vară din 1996 de la Atlanta. Tot în 1996, fanii au făcut cunoștință cu îndrăgitul „Space Jam”, în care echipa Tune Squad a fost cimentată ca emblemă sportivă și a deschis calea pentru „Space Jam: O nouă moștenire” din 2021. Recent, Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP) a anunțat că a colaborat cu Comitetul Olimpic Internațional (CIO) pentru produse de consum, care vor fi lansate la nivel internațional, cu îndrăgitele personaje Looney Tunes, produsele urmând să fie comercializate începând de acum și până în 2026. În plus, opt comitete olimpice naționale (NOC) din opt țări, inclusiv Statele Unite ale Americii, Italia, Australia, Noua Zeelandă, Polonia, Spania și Mexic, vor crea produse specifice fiecărei țări pentru echipa olimpică cu Looney Tunes, plus produse pentru echipele paralimpice cu Looney Tunes din Statele Unite și Brazilia.