Site-ul www.microsif.com este incununarea eforturilor Webvertise si a fost lansat astazi. Increderea cu care Webvertise a fost investita de client a fost rasplatita pe masura: un site cu design modern si cu bun impact in randul motoarelor de cautare.
Cum a ales Microsif sa prezinte diferentierea prin site? Site-ul www.microsif.com nu isi propune sa iasa din anonimat altfel decat prin naturalete. Si intr-un mod cat se poate de natural, pe site pot fi gasite lucruri care ar putea parea ca elemente diferentiatoare.Astfel, daca un internaut ar trebui sa rezume in doar o propozitie ce vede pe site-ul www.microsif.com, aceasta propozitie ar suna probabil astfel: calitate in servicii pentru sisteme electronice. Iar Webvertise a stabilit un nou nivel pentru aceasta calitate atunci cand a facut-o disponibila online.
Webvertise tine cont de faptul ca un vizitator este cel mai important lucru care poate sa se intample site-ului www.microsif.com. Esenta site-ului, scopul sau, toate pornesc de la un singur lucru: site-ul doreste sa atraga clienti. In acest sens, s-a acordat o importanta deosebita clientilor, iar acestia au urmatoarele beneficii ca site-ul exista: navigarea usoara printr-o structura bine organizata a informatiei, informatii detaliate despre toate produsele, posibilitati de contact multiple si harta distribuitorilor este usor de parcurs.
Webvertise considera ca prioritar la un web site nu este doar continutul, ci si organizarea lui. Astfel, site-ul www.microsif.com are o structura coerenta: un meniu principal in partea de sus a ecranului, si un meniu cu produsele importante in partea din stanga. Promotiile au o sectiune dedicata in partea stanga a ecranului. Compania de web design si optimizare pentru motoarele de cautare Webvertise a reusit astfel organizarea optima a informatiei.
Pentru Olivian BREDA, specialist optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) in cadrul Webvertise, optimizarea site-ului a fost facila multumita procedurilor Webvertise. "Sa optimizezi un site ca www.microsif.com este usor daca beneficiezi de un cadru cum este cel din Webvertise. Este foarte usor sa optimizezi la nivel de pagina si la nivel de site. Poti intra in detaliile unei pagini, sau poti lucra la nivel de proiect, pe toate paginile site-ului. Consider ca metodele Webvertise sunt potrivite pentru optimizari eficiente" a afirmat Olivian BREDA despre proiectul Microsif.
Cum isi poate da cineva seama ca site-ul este facut de o companie care pune mult pret pe optimizarea pentru motoarele de cautare pentru clientii sai? Toate paginile site-ului www.microsif.com au un link catre harta site-ului, ce permite navigarea rapida in tot site-ul. Harta site-ului este insa utila si pentru motoarele de cautare. Linkurile sunt construite optim din punct de vedere al unui motor de cautare cum e Google. S-a pus accent si pe cuvinte cheie, descrierea paginilor, iar titlurile sunt unice pentru fiecare pagina in parte.
Webvertise crede ca fiecare site este special. Prin Webvertise nu puteti avea un site ca si www.microsif.com. Veti avea insa site-ul dumneavoastra unic, pe baza dorintelor dumneavoastra, cerinte ce vor fi trecute prin filtrul designerilor si dezvoltatorilor web ai Webvertise. Iar Google va adora site-ul dumneavoastra, pentru ca Webvertise pune mare pret pe optimizarea pentru motoarele de cautare. Partea cea mai buna pentru optimizarea realizata de Webvertise este plata in functie de rezultate: clientii platesc optimizarea doar pe baza vizitelor pe site venite din partea motoarelor de cautare. Webvertise asteapta cu interes noi clienti.
{mosloadposition user10}