al Romaniei pe urmatorii 3 ani
The Network, echipa de consultanti a EMC South Central Europe, companie de consultanta de management si planificare strategica de business, va realiza managementul proiectului de promovare a brandului turistic al Romaniei pe urmatorii 3 ani, in urma licitatiei organizate de Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului (MDRT).
Contractul are ca obiect managementul promovarii potentialului turistic in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica competitiva la nivel mondial, pe termen mediu si lung.
Programul este realizat cu sprijinul financiar al Uniunii Europene, pentru promovarea brandului național pe cele mai importante pieţe (Germania, Franta, Marea Britanie, Italia, Austria, SUA, Spania, Rusia,) și este finanţat prin Programul Operațional Regional (POR) 2007-2013, Axa prioritară nr. 5.
The Network este formata din consultanți seniori si are ca misiune ridicarea nivelului competențelor de planificare strategică și management din România. Creată în 2008 de către Cristina Gheorghe şi Eusediu Margasoiu, practicieni cu experienţă vastă în companii multinaţionale şi româneşti, The Network si-a propus sa aduca impreuna oameni valoroşi, practicieni de succes din diverse domenii, care sa impartaseasca experienta lor in management, marketing şi planificare strategică.
In portofoliul The Network intra proiecte de consultanta de management, marketing si planificare strategica de business pentru companii precum Prodal 94 (Stalinskaya), Agricover, Agricola International, CITR, Alexandrion si de curand iPlan – un program de 1.5 milioane EUR, de dezvoltare la nivel national, a competentelor de planificare strategica de marketing in randul managerilor din Romania, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 –AMPOSDRU.
Echipa The Network implicată în proiect este formată din profesioniști cu experiență de peste 15 ani în marketing in companii precum Pepsi, Beiersdorf, General Electric, L’Oreal.
Eusediu Margasoiu, partener fondator al The Network are o experiență de peste 15 ani în marketing management la Pepsi, un EMBA la Asebuss/Washington University si certificare in Blue Ocean Strategy Simulation in SUA.
Dan Zloteanu, consultant senior The Network vine cu o experiență de peste 15 ani în marketing, în importante companii multinaționale precum L’Oreal si Beiersdorf si are un master la ESSCA in Franta.
Aurelia Malcev are o experiență de 17 ani în marketing strategic și managementul marketingului integrat in companii precum General Electric sau Garrison Group și a lansat și dezvoltat 40 de branduri în plan național și regional.
Claudia Iacobuță lucrează de peste 15 ani în marketing, relații publice, training și coaching in companii precum Reckitt Benckiser, Pepsi și are un MBA la Universitatea din Ottawa, specializarea marketing.
Angela Gavrilescu vine cu o experiență de 12 ani în strategie de marketing și comunicare, pe care a dobândind-o lucrând pentru companii multinaționale precum Beiersdorf în România și în regiune.
Prin implicarea în inițiative și proiecte cu impact strategic, The Network își dorește să fie unul din motoarele care să genereze o schimbare în societatea românească, astfel încât aceasta să devina un model la nivel regional.
{mosloadposition user9}