Echipa Ogilvy Public Relations s-a extins cu doi PR Manageri specializati in influencers’ management, content creation, media strategy si digital influence, ca parte a strategiei de consolidare a serviciilor agentiei in ariile de consumer marketing si corporate communications.
Cu o bogata experienta in publishing, public relations, inclusiv personal branding, interactive communications si advertising si cu un portofoliu format din branduri importante precum A&D Pharma, Distrigaz, Petrom, Jacobs, Unilever, IKEA, Baneasa Shopping City, C&A si Puma, Mariejeane Rizea si Raluca Manaila sunt cei doi noi PR Manageri in echipa Ogilvy PR.
Mariejeane Rizea are o cariera de 10 ani in comunicare, fiind consultantul de PR al uneia dintre cele mai apreciate prezentatoare TV din Romania – Malvina Cservenschi, initiatoarea platformei online petocuri.ro si editor la unele dintre cele mai apreciate reviste glossy de pe piata de publishing din Romania: Cosmopolitan, Unica, Viva, The One Magazine, Beau Monde, Blu. In calitate de senior editor, Mariejeane a semnat rubrici diverse, a redactat interviuri si a coordonat proiecte editoriale speciale pentru clienti cu reputatie internationala. De-a lungul carierei sale, Mariejeane a fost copywriter in cadrul unei companii specializate in custom communications, Project Manager timp de 4 ani al platformei de comunicare petocuri.ro si senior editor al site-ului www.catchy.ro. Mariejeane este absolventa a Facultatii de Limbi si Literaturi Straine din Bucuresti si a unui masterat in Marketing la Facultatea de Sociologie. "Ogilvy PR este cea mai mare provocare profesionala de pana acum. Dupa 10 ani de presa scrisa si project management in mediul online, Ogilvy PR este acel challenge de care orice profesionist are nevoie pentru a-si depasi performantele" – spune Mariejeane Rizea.
Raluca Manaila are o experienta de 3 ani in comunicare, lucrand mai intai in Public Relations in cadrul Rogalski Grigoriu si apoi in comunicare integrata in cadrul Braun&Partners Brandivia. Experienta sa include programe de consumer marketing dezvoltate pentru clienti precum Baneasa Shopping City, C&A, Puma, Iris Shopping Center. Raluca a urmat cursurile Facultatii de Comunicare si Relatii Publice in cadrul SNSPA. "Ma bucur sa pot lucra intr-o echipa cu reputatie si expertiza internationala si imi doresc sa contribui la succesul clientilor din portofoliul Ogilvy PR." – spune Raluca Manaila.