Ogilvy Public Relations anunţă promovări în echipa sa de consultanţi odată cu numirea Claudiei Mihalaşcu în funcţia de PR Director & coordonator al echipei de Digital Influence 360 şi a Oanei Stanoevici în funcţia de Senior PR Manager şi specialist în Media Relations.
Cu o experienţă de 7 ani în domeniul relaţiilor publice, Claudia Mihalaşcu este PR Director şi coordonează echipele specializate în tehnology şi corporate communication, având o bogată experienţă în managementul reputaţiei unor companii şi branduri multinaţionale şi naţionale. Parte a echipei Ogilvy Public Relations din anul 2007, Claudia a coordonat şi implementat programe complexe de comunicare şi implicare a stakeholderilor, de gestionare a situaţiilor de criză, precum şi programe de responsabilitate socială. De asemenea, începând din acest an Claudia Mihalaşcu este coordonatorul echipei de Digital Influence 360, fiind parte a reţelei globale de specialişti Ogilvy PR în comunicare online şi social media.
Claudia este absloventă a Facultăţii de Litere din cadrul Universităţii Bucureşti şi a programului de masterat în Comunicare din cadrul Universităţii Louvain, Belgia.
Oana Stanoevici are o experienţă de 14 ani în jurnalism şi relaţii publice, din care 3 ani petrecuţi în echipa Ogilvy PR. Specializată în media relations şi în programe de implicare a influenţatorilor, Oana este în prezent Senior PR Manager Ogilvy Public Relations.
Absolventă a Scolii BBC de radio-jurnalism şi a Şcolii Superioare de Jurnalism, Oana a ocupat poziţia de redactor-prezentator de stiri pentru unele dintre cele mai importante posturi de radio din România – Radio Guerrilla, Radio Contact, Radio 21 şi Radio România Internaţional – şi de editor coordonator la Realitatea TV. Oana a debutat în domeniul Relaţiilor Publice în anul 2004 în grupul de presă Academia Caţavencu unde a coordonat relaţia cu presa pentru toate publicaţiile din trust.