Spotul produs de echipa de creație Discovery România în 2013 pentru promovarea seriei de programe despre asasinarea lui J.F. Kennedy a primit douã trofee în cadrul galei PromaxBDA 2014 Promotion, Marketing and Design Global Excellence – Aur la categoria "Special News Report or Event Program Spot or Campaign", respectiv Bronz la categoria "Holiday/Seasonal/Special Event Program Spot". Ceremonia de premiere a avut loc sãptãmâna trecutã la New York. Performanța vine dupã ce același spot a fost premiat anul acesta la Londra, în cadrul PromaxBDA Europe 2014, la categoria "News/ information channel spots or programme campaign". Premiile PromaxBDA sunt un reper pentru comunitatea globalã a celor pasionați de marketing și promovare a conținutului video și TV, propunându-și totodatã sã recunoascã inovația, creativitatea și excelența în acest domeniu.
Conceput de Adrian Luca, Creative Manager, Discovery Networks Europa de Sud-Est, în colaborare cu casa de producție WeAreBasca și difuzat pe Discovery Channel în noiembrie 2013, clipul aduce în prim plan, într-un mod ironic, douã perspective diferite asupra anului 1963 – cea a statelor din Europa de Sud-Est, conduse de lideri comuniști, și cea din Statele Unite, în care președintele era ucis. Promo-ul a fost localizat și difuzat în România, Bulgaria și alte țãri din Europa de Est, folosind imagini de arhivã cu lideri relevanți de la vremea aceea, precum Todor Jivkov (Bulgaria), Gheorghiu Dej (România) și Nikita Khrushchev (Uniunea Sovieticã).
Clipul poate fi accesat aici.
Bucuresti, 18.06.2014