prin BooksterPeste 20.000 de cărţi au citit angajaţii Băncii Transilvania în decurs de un an, prin intermediul Bookster, prima bibliotecă pentru companii din România. Preferinţele echipei BT sunt subiectele despre dezvoltarea personală, poveştile reale ale unor personalităţi sau companii, precum şi cărţile de beletristică premiate internaţional.
Parteneriatul dintre Banca Transilvania şi Bookster a început în octombrie 2013, din dorinţa BT de a oferi angajaţilor săi un beneficiu educativ, la îndemână şi gratuit. Banca are o echipă tânără, media de vârstă a celor peste 6.000 de angajaţi fiind de 34 de ani.
Pe “rafturile” Bookster se găsesc aproape 15.000 de cărţi, articole, studii de caz, materiale online şi video despre dezvoltarea personală şi profesională, beletristică şi hobby-uri. Autorii sunt de top, cum ar fi laureaţi Nobel sau Pulitzer, respectiv din Top 50 Thinkers of the World. Cărţile sunt comandate simplu şi rapid, prin intermediul siteului www.Bookster.ro, iar la scurt timp sunt primite direct la birou, în toată ţara, sub formă de împrumut. Parteneriatele dintre diverse companii şi biblioteca Bookster constau în abonamente lunare, în baza cărora angajaţii au gratuitate.
Ca parte a comunităţii, Banca Transilvania este o organizaţie care învaţă şi, pe de altă parte, contribuie la educaţia financiară şi antreprenorială. Pe lângă colaborarea cu Bookster, alte câteva dintre acţiunile sale în acest sens sunt următoarele:
• Academia BT, centrul de formare profesională şi personală destinat angajaţilor băncii;
• Clubul BT, dedicat întreprinzătorilor români, prin intermediul căruia sunt organizate cursuri gratuite pentru cei peste 18.000 de membri;
• Produsul KidCONT, destinat părinţilor pentru a economisi pentru copiii lor; site-ul dedicat acestui produs conţine inclusiv materiale de educaţie financiară;
• “Antreprenori pe scenă” reprezintă o serie de evenimente pentru studenţi, în cadrul cărora invitatul, o persoană publică, îşi spune povestea şi lecţiile învăţate cu diferite ocazii;
• “CONTează pe educaţie”, “My Money Week”, în parteneriat cu Transylvania College Cluj şi Burcash-Managementul banilor, respectiv colaborarea cu “KEN Academy”, proiecte care se adresează copiilor şi tinerilor.