Ai cumpărat ceva în vacanță și la scurt timp după aceea ai descoperit defecțiuni? Ai avut probleme cu închirieri de mașini sau cazarea la hotel atunci când ai rezervat de acasă? A întârziat avionul pentru zborul de retur? În cazul în care vacanța se dovedește a fi altfel decât a fost planificat, ar trebui să știi ce să faci și să-ți folosești drepturile de european. Și apoi să poți spune: știam eu!
Special pentru vacanța de vară rețeaua Centrelor Europene ale Consumatorilor (ECC-Net) a lansat o aplicație mobilă unică: ECC-Net: Travel App. Este un prieten de călătorie indispensabil în toată Uniunea Europeană, precum și în Islanda și Norvegia. Aplicația ajută consumatorii să facă față cu brio în situații dificile în vacanță și să iși exprime drepturile de consumatori în limba țării de destinație.
Mai multe detalii despre această aplicație, ca și link-urile de unde o poți descărca, poţi afla pe site-ul ECC Romania.