- Packeta are peste 700 de puncte Pick-up în România
- Volumul livrărilor peste graniță s-a dublat, anul acesta, pentru Packeta
Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales anunță că integrează în platforma proprie serviciile de curierat Packeta România, platformă digitală globală pentru comerțul online, pentru un plus de opțiuni și de eficiență pentru utilizatori.
„Serviciile de curierat sunt esențiale în viața oricărei afaceri online și pot însemna diferența dintre un client mulțumit și renunțarea la achiziție. În acest sens, pentru a asigura tot mai multe opțiuni eficiente, de încredere, în aria serviciilor de curierat, integrăm furnizorul Packeta România în platforma noastră”, declară Ciprian Cazacu, cofondator easySales.
Packeta România livrează coletele la o varietate de puncte Pick-up din Europa Centrală și de Est, inclusiv România, la prețuri accesibile. Integrarea în platforma easySales implică, pentru utilizatori, un singur contract, un sistem unic, un singur API, dar și unificare la nivel de AWB și factură.
„Parteneriatul cu easySales se înscrie în direcția strategică de dezvoltare a Packeta România, care presupune facilitarea accesului la serviciile noastre atât magazinelor online, cât și clienților individuali, care pot utiliza cea mai mare rețea de puncte Pick-up. Aceasta include peste 13.000 de puncte Pick-up proprii în Europa Centrală și de Est, dintre care mai mult de 700 sunt în România. Totodată, comercianții online își pot spori volumele de vânzări și în afara țării – Packeta România poate livra coletele în 33 tari, la cele mai mici prețuri”, adaugă Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.
Integrarea cu easySales are loc în contextul dublării volumului livrărilor Packeta România peste granițe (cross-border) anul acesta, ca urmare a extinderii magazinelor online românești în străinătate și a dezvoltării susținute a serviciilor de transport.