În urma pandemiei de Covid-19, comercianții au fost nevoiți să se adapteze noilor cerințe și preferințe ale consumatorilor. Migrarea business-urilor din offline în online, concentrarea pe o experiență online cât mai bună a consumatorului final, timpi mai scurți de livrare sunt doar câteva dintre schimbările înregistrate în e-Commerce în ultimii ani, potrivit easySales.
De asemenea, comercianții se concentrează mai mult pe segmentarea exactă a pieței, acordă o atenție sporită calității produselor și sustenabilității, iar adoptarea tehnologiilor emergente – platforme de automatizare e-Commerce și implementarea instrumentelor de inteligență artificială reprezintă o evoluție firească.
Efectul pandemiei se reflectă și în evoluția vânzărilor pentru anumite categorii de bunuri și servicii. Potrivit analizei easySales, realizată în perioada ianuarie – iulie 2023 pe baza vânzărilor înregistrate pe propria platformă, produsele din categoriile Home & Garden, Electronics IT&C, Health & Personal care, Fashion, Sports & Outdoors, Babies Kids & Toys au avut cea mai mare pondere în vânzările online. Se preconizează ca până la finalul anului 2023 să urce în clasament produsele din categorii ca Fashion, Beauty, Kids & Toys.
Aceeași analiză arată o scădere a vânzărilor pe următoarele nișe de produse: Beauty, Pet supplies, PC, Periferice & Software, Books Movies & Music, Babies Kids & Toys.
Un eveniment important la care experți de top vor oferi o perspectivă completă asupra schimbărilor din industrie și evoluția vânzărilor este eCommerce Talks by easySales. Care sunt tendințele și noutățile din industria eCommerce, care sunt factorii de succes pentru a reuși și cât de importantă este inovația în domeniu, sunt doar câteva dintre temele de pe agenda evenimentului. Prezentările și workshop-urile specializate oferă acces la informații importante despre cele mai bune practici și strategii de succes în e-Commerce. Evenimentul oferă șansa interacțiunii directe cu experți în domeniu, care își vor împărtăși ideile și experiențele relevante.
Un exemplu în acest sens este Cătălin Macovei, CEO Truda.io CTO & Partner Limitless Agency: “Sunt nerăbdător să iau parte la acest eveniment pentru a împărtăși perspectivele mele din domeniul marketingului online și pentru a aduce în discuție tendința-cheie în eCommerce pentru 2023. Din punctul meu de vedere, datele reprezintă acum noul petrol în evoluția continuă a afacerilor digitale, și cred cu tărie că investiția în colectarea de date cantitative și calitative precise nu mai este o opțiune, ci o necesitate absolută pentru orice companie care aspiră la succesul viitor. Companiile care vor investi în colectarea de astfel de date vor avea un avantaj semnificativ în viitor”.
Aflat la cea de-a IV-a ediție, eCommerce Talks by easySales va avea loc pe 27 septembrie, în sala Aula Magna a Universității Politehnica.
Parteneri media: PRwave.ro, TheTrends.ro, Spotmedia.ro
Pentru înscrieri, accesați link-ul https://l.oveit.com/events/embed?id=7b15470ffb.
easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată. Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easy-sales.com pe facebook și linkedin.