Emisiunea conduce topul audienţelor
Aseară, scena Next Star a strălucit din nou în cadrul marelui spectacol făcut de prichindeii talentaţi, în faţa cărora concurenţa nu a avut nicio şansă. După o lungă seară de dezbateri, juraţii au decis: micuţa Daniela este câştigătoarea celei de-a cincea ediţii Next Star. Concurenta i-a impresionat pe toţi cu un moment senzaţional de rapp, făcându-l pe Connect-R să exclame: „Ca de la rapper la rapper, eşti extraordinară! Dacă o ascultă Busta Rhymes sau Timbaland, sigur vor semna cu ea!”. Telespectatorii au ales şi ei Next Star, cel de-al cincilea episod al show-ului impunându-se ca lider detaşat de piaţă, atât la nivel urban, cât şi pe segmentul naţional.
Astfel, Next Star a fost urmãrit asearã în medie de peste 1 017 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 10.1% şi 19.4% cotã de piaţã la nivelul targetului urban, în vreme ce Kanal D înregistra atunci doar 7.5% rating şi 14.5% cotă de piaţă. Pro TV înregistra atunci doar 7.5% rating şi 14.4% cotã de piaţã, cu difuzarea serialelor de comedie „Las Fierbinţi” şi „O săptămână nebună”.
|
|
Urban all |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Next star (20:29-23:01) |
Antena 1 |
10.1 |
19.4 |
1017 |
Kanal D |
7.5 |
14.5 |
762 |
|
Pro TV |
7.5 |
14.4 |
759 |
Ierarhia s-a pãstrat şi la nivel naţional, Next Star conducând detaşat clasamentul cu 9% rating şi 17.2% cotă de piaţă, de data aceasta poziţia secundă fiind ocupată de Pro Tv, cu 8.6% rating şi 16.6 cotă de piaţă.
|
|
National |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Next star (20:29-23:01) |
Antena 1 |
9 |
17.2 |
1655 |
Pro TV |
8.6 |
16.6 |
1595 |
|
Kanal D |
7.4 |
14.2 |
1366 |
În minutul de aur, 22:07, înregistrat aseară la momentul micuţei Laura, frumoasa cântăreaţă de muzică populară din Gorj, Next Star a adus în faţa micilor ecrane peste 2 059 000 de telespectatori la nivel naţional.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
22:07 |
11.1 |
22 |
2059 |
8.1 |
16.1 |
1506 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii şi Observator 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã pe targetul comercial. Astfel, Observator 16 a înregistrat ieri un rating mediu de 2.5% şi 16.5% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de doar 1.7% şi 11.1% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Observator 16 (16:00-16:54) |
Antena 1 |
2.5 |
16.5 |
128 |
Pro TV |
1.7 |
11.1 |
87 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 18.4% şi un rating mediu de 2.9% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro TV cu o rating mediu de doar 1.2% şi 7.6% share.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Mireasa pentru fiul meu DA (14:00-16:00) |
Antena 1 |
2.9 |
18.4 |
147 |
Pro TV |
1.2 |
7.6 |
61 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 377 000 de telespectatori la nivel urban, urmãrind, în medie, emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 3.7% şi o cotã de piaţã de 14.4 procente.
|
|
Urban all |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Un show pacatos (23:01-25:05) |
Antena 1 |
3.7 |
14.4 |
377 |
Pro TV |
3.3 |
12.8 |
337 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si All urban
Perioada 20 martie 2014