Cu o rata de raspuns ce poate atinge 4-5 %, Direct E-mail-ul tinde sa devina, pe fondul recesiunii dar şi al tehnologizării comunicării, unul dintre instrumentele de Marketing Direct cele mai utilizate. Este una dintre concluziile speakerilor in cadrul primei editii a Conferintei Internationale „Marketing in Direct”, desfasurate in luna octombrie a acestui an.
Ca instrumente primare de comunicare, campaniile de Direct E-mail sunt implementate independent cu scopul de a promova, de a vinde direct sau de a sustine un produs, un serviciu, o marca sau organizatia in sine. Ca instrumente integrate in demersurile de comunicare, campaniile de marketing prin e-mail sunt utilizate pentru a sustine efortul specific sau pentru a prelua reactia grupurilor-tinta. Iar ca suport auxiliar al canalelor de comunicare sau de distributie traditionale, Direct e-mailingul furnizeaza servicii pre si post-vanzare (prof. Dr. Calin Veghes).
Marketingul prin e-mail este cel mai ieftin si rapid mijloc de comunicare cu clientii, oferind posibilitati de targetare fara precedent, care permit personalizarea mesajelor pentru a atinge diferite grupuri de clienti, cu o rata de raspuns mult mai mare decat traditionala livrare prin posta.
Prin nivelul ridicat al personalizarii, prin targetarea precisa, prin posiblitatea de testare completa a componentelor campaniei, prin reducerea timpului de raspuns si acoperirea extinsa, E-mail Marketingul, corect implementat, reuseste sa creeze o prezenta permanenta a marcii in mintea consumatorului, prin comunicare periodica si interactiva.
Sub sloganul “Dau un regat pentru un cal!” prima editie a Conferintei „Marketing in Direct” a reunit 17 experti internationali si locali, care au sustinut intr-un mod interactiv si carismatic prezentari si workshop-uri cu scopul unei mai bune intelegeri a marketingului direct.
Evenimentul a fost sustinut de AME design, Angels Promotions, Atip Design, AVON, Carte Noire si Toblerone, City College – Universitatea Sheffield, Digital Audio Xpert, Euroanswer, Intercontinental, Media Image Monitoring, Paralela 45, RPG Security, TCE Logistica, Vincon. Partenerii media au fost AdPlayers, Calendar Evenimente, Cariere, Centrul de Presa, Comunicatii Mobile, Hotnews, IQAds, PRwave, Rol.ro, Wall Street si 9AM.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}