Asociaţia “Berarii României” anunţă continuarea trendului din 2005, în ceea ce priveşte consumul de bere în sezonul rece.
Membrii asociaţiei – Brau Union Romania, Interbrew Romania, United Romanian Breweries Bereprod România şi Ursus Breweries – sunt bucuroşi să anunţe un volum de 1,856 milioane hectolitri adică 185.600.000 litri de bere vânduţi în primul trimestru al anului 2006. Comparativ cu primul trimestru al anului 2005, creşterea este de 16%.
Creşterea cu adevărat notabilă este cea a lunii februarie 2006 când, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2005, „the big four” au înregistrat o creştere a vânzărilor cu 28%.
Creşterea medie a pieţei a fost de aproximativ 11%, cu peste 2,5 milioane hectolitri vânduţi.
Acest trend ascendent poate fi explicat prin creşterea în continuare a popularităţii PET-ului, „dar realitatea este mai complexă. De fapt, berea şi-a câştigat locul pe masa românilor în toate ocaziile festive, mai ales de sărbători” , declară Dl. Constantin Bratu, director general al „Berarilor României”.
Una peste alta, din datele de mai sus putem trage concluzia că românii nu mai au nevoie de zile călduroase, de nisip şi terase pentru a consuma bere, ci pur şi simplu de bere bună.
Background:
Asociaţia "Berarii României" a fost fondată în Decembrie 2004. Obiectivele majore ale acesteia sunt de a promova un mediu competiţional transparent în cadrul industriei de bere, de a asigura un tratament egal şi corect în faţa instituţiilor de reglementare şi de a educa consumatorii de bere cu privire la beneficiile şi consumul responsabil de bere.
{mosloadposition user10}