Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

e-comunicam (sau asa ar trebui)

Nu trebuite uitate nici zone diverse de interes. Astfel, pentru comunitatea locala de amintit sunt:
•    programe sociale derulate de institutie, sau la care compania este parte;
•    oportunitati de angajare;
•    posibilitate oferire companiei sugestii.
Pentru furnizori trebuie oferite:
•    informatii despre produsele/serviciile oferite de organizatie;
•    informatii despre companie.
Consumatorilor sau potentialilor cumparatori ai afacerii daca este cazul le pot fi puse la dispozitie:
•    testimoniale/marturii, prezentari video sau materiale scrise cu membrii organizatiei/director despre produse/servicii;
•    prezentarea companiei/oferirea in format online a unei brosuri de prezentare a companiei;
•    evenimente online (conferinte de presa etc.).
In sfarsit, pentru mass-media se pot organiza si posta materiale precum:
•    evenimente online (conferinte de presa etc.);
•    materiale specifice: discursuri, date despre companie, stiri, comunicate de presa in arhiva.

Se pot derula tot felul de campanii – ori de publicitate, ori de relatii publice online. Acum exista si campanii de PR online integrat.

Pe langa toate acestea trebuie sa mai fie disponibile informatii de contact si sa existe o posibilitate de colectare date/sugestii/reclamatii de la public. Important este insa ca toate avantajele Internet-ului sa fie utilizate la maximum. Spre exemplu, daca tot exista posibilitatea postarii unor materiale diferite ca format, multimedia, aceasta posibilitate nu trebuie neglijata. La fel nu trebuie uitate, fireste daca pentru aceasta exista resursele financiare si umane specializate necesare, de posibilitatea sustinerii sau organizarii unor e-prezentari, conferinte, intalniri etc.

Cert este insa ca e-comunicarea nu mai este un concept revolutionar. Este ceva deja firesc, ce trebuie utilizat de fiecare companie care doreste sa aiba parte de vizibilitate cat mai mare, care doreste sa se mentina permanent in atentia publicurilor-tinta, care doreste mai mult si are pretentii mai inalte de la a sa companie si de la departamentul de comunicare/marketing/PR.
{/viewonly}
{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.