DWF (Digital WorkForce), agenţie specializată în servicii de optimizare a site-urilor pentru motoarele de căutare, împlinește 4 ani pe piața din România și sărbătorește derularea cu succes a campaniilor de optimizare SEO pentru zeci de clienți.
Lansată în 2013, agenția DWF a cunoscut o intensă dezvoltare sub conducerea fondatorilor Mihai Vînătoru și Sorin Drăghici, doi tineri antreprenori pasionați de marketingul digital, dar mai ales de tehnicile de optimizare a site-urilor pentru o indexare cât mai bună în rezultatele motoarelor de căutare.
Agenția gestionează campanii de optimizare SEO pentru un număr de peste 80 de clienți din România. Pentru anul 2017, estimează o cifră de afaceri de 800.000 Euro, în creștere cu 70% față de anul precedent. Acest lucru este posibil prin eforturile întregii echipe, formată din peste 20 de specialiști în optimizare SEO, content marketing, link building și data analytics.
”Încă de când am pus bazele DWF am dorit să aducem la un loc know-how-ul celor mai performanți specialiști în domeniul digital, pentru a livra împreună campanii de succes. Suntem întotdeauna atenți atât la aspectele tehnice, cât și la conținut. Numărul mare de clienți mulțumiți și de campanii reușite ne întăresc încrederea în acest proiect și ne susțin planurile de dezvoltare. De 4 ani inovăm pe piața campaniilor SEO din România și ne propunem în continuare să îmbunătățim calitatea serviciilor livrate, prin perseverență și profesionalism”, a afirmat Mihai Vînătoru, managing partner DWF.
DWF monitorizează principalele actualizări care influențează și performanța site-urilor din România. Pentru a identifica cele mai mari provocări de crawling & indexing, DWF dispune de software premium pentru a scana site-urile, iar echipa reunește specialiști cu experiență pentru a interpreta aceste date. Construirea unui profil sănătos în online este esențial într-o campanie SEO, pentru a identifica atât capacitatea site-ului clientului, cât și pentru a studia capacitatea și atuurile principalilor competitori.
De-a lungul timpului, reprezentanții DWF au participat la numeroase conferințe, evenimente și gale importante din domeniul e-commerce. Au devenit membri de bază ai juriului GPeC, unul dintre evenimentele de referință ale domeniului, care reunește anual sute de participanți din mediul comerțului digital, pentru a premia cele mai inovatoare soluții și companii din România.