Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Duraziv si-a depasit estimarile de crestere si tinteste spre afaceri de peste 20 de milioane de euro

Divizia de vopsele şi evoluţia neaşteaptată a vânzărilor de adezivi în lunile reci au contribuit la depăşirea targetului aferent anului trecut.

Producătorul de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de omul de afaceri Daniel Guzu, anunţă o creştere a cifrei de afaceri cu 34% până la 18 milioane de euro. Compania îşi bugetase iniţial un avans al afacerilor de 25%, ţintă revizuită până la 30% ca urmare a vânzărilor din primul semestru din 2011.

Compania Duraziv a reuşit ca în doi ani să-şi dubleze valoarea cifrei de afaceri ca urmare a lansării mai multor produse inovatoare. La sfârşitul anului 2009 compania raporta vânzări totale de 9 milioane de euro. În 2010 business-ul a crescut cu 50% până la 13,5 milioane de euro. În acest moment valoarea totală a veniturilor este de 18 milioane de euro. Pentru 2011, compania îşi propune o creştere a business-ului de două cifre, urmând a fi depăşit pragul de 20 de milioane de euro. Vânzările de vopsele au fost duble faţă de cât se aştepta compania iniţial. La sfârşitul anului această divizie a totalizat venituri de 2 milioane de euro, respectiv 11,5% din business.

„Divizia de vopsele a crescut business-ul considerabil. Am reuşit de asemenea să vindem foarte bine adezivi atât în primele două luni din 2011, cât şi la sfârşitul anului”, declară Daniel Guzu, proprietar Duraziv. „Acestea sunt în mod tradiţional luni cu vânzări modeste, dar nu a fost deloc cazul la noi. Am fost ajutaţi mult şi de linia de produse speciale aplicabile şi la temperaturi de îngheţ”, adaugă Daniel Guzu.

„Creşterea diviziei de vopsele mi-a confirmat că în această piaţă nu s-au schimbat multe lucruri. Dacă reuşeşti să aduci un element de noutate care să răspundă unor nevoi concrete din piaţă poţi vinde chiar şi atunci când piaţa e pe minus”, declară proprietarul Duraziv.

Daniel Guzu are o experienţă vastă pe piaţa de vopseluri fiind fondatorul producătorului de vopsele Fabryo, companie din acţionariatul căreia a ieşit în 2009 în urma unei tranzacţii cu fondul de investiţii Oresa Ventures. Anul 2010 a marcat revenirea sa în această piaţă prin lansarea unei noi linii de vopsele. Vânzările nu au fost unele semnificative, linia fiind dată în funcţiune în a doua parte a anului. Anul trecut a fost propriu-zis primul an integral de activitate pe acest segment. Iniţial compania şi-a bugetat vânzări pe acest segment de un milion de euro, însă reacţia pieţei a fost una surpinzătoare.

„Am beneficiat de aportul echipei de cercetare care a creat cu un în urmă un liant pentru adezivi, Kauciucul, bine primit în piaţă. Acesta a fost utilizat şi în producţia unora dintre vopsele, crescând calităţile mecanice ale păroduselor”, adaugă Daniel Guzu. Cea mai mare inovaţie a constat în lansarea vopselei Duraziv fără Miros, primul produs de pe segmentul industrial din România care a primit dreptul de a utiliza etichetă ecologică.

Duraziv îşi propune creşteri susţinute ale diviziei de vopsele, anul acesta demarând cu un proiecte de extindere a liniei de vopsele lavabile. „Ne dorim ca vopselele să deţină o treime din totalul business-ului şi în acest fel să ne dezvoltăm echilibrat, consolidându-ne astfel prezenţa în piaţă ca distribuitor de sisteme”, spune Daniel Guzu.

Pe segmentul de adezivi creşterea valorică a fost de 35%, însă ca volum s-a înregistrat un avans de 40%. Adezivii reprezintă o treime din vânzările totale ale companiei.

Compania Duraziv este activă pe trei segmente de bază activitatea companiei fiind structurată pe trei divizii: profile metalice, adezivi – pe acest segment compania este unul din principalii cinci jucători şi vopsele.

Bucuresti, 20.02.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.