Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Duraziv semneaza primele parteneriate cu lanturile tip DIY,

directie care va contribui cu minimum 10% la cifra de afaceri totala a companiei in 2013

Compania este prezentă acum în magazinele Hornbach şi Praktiker atât cu gama de adezivi, cât şi cu vopselele Duraziv. De asemenea, Duraziv a semnat un contract cu Leroy Merlin şi-şi propune ca-n următorii doi ani să realizeze venituri mai mari de două milioane de euro din vânzările de pe acest canal.

Producătorul de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de omul de afaceri Daniel Guzu, anunţă semnarea mai multor contracte cu lanţuri de comercializare de produse de bricolaj după o perioadă în care compania a investit în capacităţi de producţie, reţete noi, logistică de livrare şi echipe de vânzări. În acest moment produsele companiei sunt prezente pe rafturile magazinelor de bricolaj Hornbach şi Praktiker, compania fiind de asemenea listată ca furnizor pentru Leroy Merlin.

„Acesta a fost unul dintre principalele obiective ale companiei pentru anul 2011, respectiv listarea în lanţurile de DIY” a declarat Daniel Guzu, proprietarul Duraziv. „Înainte de a face acest pas am considerat că este indicat să facem mai multe acţiuni în direcţia creşterii notorietăţii brandului Duraziv. Aceşti paşi au fost demaraţi, iar acum produsele companiei devin mărci de încredere şi pentru consumatorul final, după ce o bună bucată de timp am lucrat îndeaproape cu partenerii din construcţii şi meşterii care ne-au ajutat să dezvoltăm produse a căror calitate a fost confirmată de ei”, declară Daniel Guzu, proprietarul Duraziv. „Având în vedere gama de produse pe care o comercializăm, precum şi numărul mare al unităţilor de acest tip în care sutem sau urmează să fim prezenţi, credem că în 2-3 ani vom ajunge ca o pondere de minimum 10% din cifra de afaceri să fie reprezentată de vânzări către reţelele DIY”, adaugă Daniel Guzu.

Duraziv a demarat negocierile cu cele trei lanţuri de bricolaj la finalul anului trecut, dar contractele au fost semnate în al doilea trimestru financiar al acestui an. Anul acesta parteneriatele cu aceste magazine nu vor avea o influenţă semnificativă asupra business-ului companiei.

„Acest segment de Key Accounts va avea curând o influenţă pozitivă asupra business-ului din două direcţii. În primul rând va contribui la majorarea volumelor livrate şi implicit la o evoluţie a cifrei de afaceri, iar apoi va consolida şi va creşte notorietatea brandului”, precizează Daniel Guzu. Compania îşi propune pentru acest an o majorare a veniturilor cu 25%, după ce anul trecut a înregistrat o cifră de afaceri de 13,5 milioane de euro, venituri cu 50% mai mari decât cele din anul precedent.

Duraziv este prezentă în magazinele de retail cu o gamă largă de produse. Pe lângă vopsele compania va comercializa către aceste lanţuri şi alte produse cu Kauciuc – tencuieli decorative, coloranţi, amorse, gleturi, adezivi pentru polistiren, adezivi pentru placări interioare şi exterioare, mortare hidroizolante şi alte mortare.

Bucuresti, 23.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.