acesta sa fie atins e nevoie de un efort de educare a pietei
Producătorul de materiale de construcţii intenţionează să extindă gama de produse eco label destinate pieţei de construcţii
Compania locală Duraziv, deţinută de omul de afaceri Daniel Guzu, a demarat în magazinele Praktiker o campanie de promovare şi educare a publicului cu privire la beneficiile primei vopsele cu etichetă ecologică din România, „Duraziv fără miros”. Această acţiune a reliefat un aspect important: clienţii ştiu foarte puţine lucruri despre beneficiile produselor ecologice, dar în momentul în care li se explică avantajele acestor sortimente, devin interesaţi şi sunt dispuşi să plătească chiar mai mult decât pentru produsele obişnuite, cu toate că în cazul vopselei eco label „Duraziv fără miros” preţul este chiar mai mic decât al altor vopsele premium.
Campania de educare demarată de Duraziv se desfăşoară în 27 de magazine Praktiker din întreaga ţară în perioada 9 septembrie – 26 noiembrie, în zilele de vineri şi sâmbătă, de două ori pe lună. Aceasta include demonstraţii, preţuri promoţionale de lansare pentru vopseaua „Duraziv fără miros” şi oferirea tuturor vizitatorilor de mere româneşti bio – care reflectă calităţile ecologice ale produsului Duraziv Vopsea Fără Miros şi beneficiile acestuia.
„Dorim să ne extindem producţia de materiale de construcţii ecologice. Nu ne vom opri la vopsele, ci vrem să dezvoltăm o întreagă gamă de produse cu aceste caracteristici”, declară Daniel Guzu, proprietar Duraziv. „Protecţia naturii şi o viaţă mai sănătoasă reprezintă pentru mine o temă care mă preocupă de mulţi ani. Acesta este şi motivul pentru care am investit în ferme în care am drept ţintă practicarea unei agriculturi ecologice. Fiind managerul unei companii, pot imprima produselor această direcţie: aceea de a fi cât mai prietenoase cu mediul înconjurător şi cu utilizatorii lor”, adaugă Daniel Guzu.
La începutul acestui an compania a lansat Vopseaua Fără Miros, primul produs industrial din România care a obţinut dreptul de a utiliza eticheta ecologică. Producţia de vopsele reprezintă un segment nou de activitate pentru Duraziv, care îşi doreşte în acest an să ajungă la vânzări de peste un milion de euro pe acest segment. „Dorim o creştere a afacerilor de 30% în acest an până la 18 milioane de euro, iar vopselele vor avea şi ele o contribuţie în acest sens”, spune Daniel Guzu.
„Practic, ne-am asumat un pionerat în a educa publicul. Nu este un produs ieftin, nu se bate cu alte produse la raft pe preţ, ci pe beneficii, este o categorie în sine. În acest sens, este foarte important să vii alături de client sau de meşter şi să-i explici de ce e important să-l folosească. Din acest motiv apreciem faptul că Praktiker a ales să ne fie partener în această direcţie”, declară Marga Călin, Director de Marketing Duraziv. „Clienţii ştiu puţine lucruri despre beneficiile produselor ecologice şi vrem să le explicăm cât mai bine. Denumirea produsului în sine subliniază o calitate a acestuia. În cadrul campaniei am primit zeci de întrebări de la clienţi, care de care mai diverse, din care a reieşit că sunt dornici să afle mai multe despre produsele ecologice în general”, adaugă Marga Călin.
Vopseaua Duraziv Fără Miros are o serie de beneficii care se adresează atât clientului final, cât şi meşterilor sau aplicatorilor. Acesta are un conţinut minim de chimicale, astfel încât cel care o aplică nu inhalează compuşi toxici. În acelaşi timp, vopseaua este fără miros, permiţând locuirea în camera zugravită încă din ziua aplicării vopselei. Se aplică foarte uşor, este superlavabilă putându-se curăţa cu mare uşurinţă şi are o putere de acoperire peste media produselor din piaţă.