Producătorul de materiale de construcţii Duraziv lansează două noi produse verzi şi îşi doreşte ca pe termen mediu să seteze o direcţie de dezvoltare a pieţei de vopsele din România. Duraziv este primul producător industrial din România care a primit dreptul de a utiliza eticheta ecologică pentru unul dintre produsele sale, vopseaua superlavabilă Duraziv Fără Miros. Noile lacuri şi emailuri vor purta de asemenea eticheta ecologică.
Duraziv îşi doreşte ca produsele ecologice să aibă cea mai mare pondere în piaţa de lacuri şi vopsele pe termen mediu. Compania îşi va extinde anual portofoliul de produse din această categorie.
„Lansarea gamei de produse Duraziv Fără Miros este un proces care a trebuit să înceapă cu educarea pieţei. Ne-am asumat aşadar o campanie de educare şi informare. Îmbucurător pentru noi este faptul că potenţialii clienţi sunt receptivi la beneficiile pe care le aduce această gamă”, declară Marga Călin, director de marketing Duraziv.
„Duraziv Fără Miros este practic un trend sănătos, în linia nevoilor noastre curente. Beneficiile produselor sunt evidente, atât pentru beneficiarul lucrării, cât şi pentru cel care aplică produsele. În cazul emailului și lacurilor beneficiarul este cel care aplică propriu-zis produsul, spre deosebire de situaţia vopselelor lavabile unde se apelează de multe ori la aplicatori profesionişti”, adaugă Marga Călin.
Cele două produse nou-intrate în gama Duraziv Fără Miros sunt emailul acrilic pentru interior şi exterior și lacul acrilic pentru interior şi exterior. Ambele produse vor fi comercializate cu etichetă ecologică. Emailul se aplică uşor, are uscare rapidă şi o putere foarte bună de acoperire. Lacul asigură o protecţie ridicată împotriva intemperiilor şi a radiaţiilor UV şi formează o peliculă elastică şi flexibilă timp îndelungat care contribuie la păstrarea aspectului natural al lemnului.
„Responsabilitatea faţă de natură este un pariu personal. Nu îmi doresc ca Duraziv să fie o companie care creşte pur şi simplu. Ne dorim mai mult să ne dezvoltăm marcând această piaţă, iar protejarea mediului cred că ar trebui să devină o prioritate în orice industrie”, declară Daniel Guzu, proprietar şi manager Duraziv.
Noile produse sunt disponibile în acest moment în retailul tradiţional – depozite şi magazine de materiale de construcţii, precum şi la distribuitori.