Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

După succesul răsunător de anul trecut, campania 2023 a Sezamo captează esența sărbătorilor

craciun sezamo

Supermarketul online Sezamo, parte din Rohlik Group, un lider tehnologic european în e-grocery, este mândru să anunțe lansarea campaniei de Crăciun, o campanie emoționantă care evidențiază cel mai valoros cadou – timpul petrecut cu familia. Campania de anul acesta urmează pașii inițiativei extrem de apreciate de anul trecut, care a fost recunoscută drept una dintre cele mai bune reclame din decembrie de prestigiosul portal creativ Shots.net, clasându-se alături de giganți din industrie.

Extinderea spiritului sărbătorilor, cea mai recentă campanie de Crăciun a Sezamo, este mai mult decât o reclamă; este o poveste sinceră care ne amintește că cele mai importante lucruri din viață sunt deja acasă, în timp ce Sezamo se ocupă de restul, oferind tot ce este necesar pentru o sărbătoare festivă. Această narațiune va rula în toate cele cinci țări europene parte ale grupului Rohlik, subliniind un adevăr universal: familiile de pretutindeni se străduiesc pentru același scop – timp de calitate.

Vezi aici cele mai bune reclame de Crăciun din 2023 – locale și internaționale

Campania este concepută astfel încât să rezoneze cu oamenii din fiecare gospodărie, subliniind angajamentul Sezamo de a ușura poverile zilnice. Oferind o gamă largă de produse și servicii, supermarketul online asigură familiilor mai mult timp pentru a prețui ceea ce contează cu adevărat în timpul sezonului festiv.

Andreea Magraon, CMO Sezamo, spune despre esenței campaniei: „Suntem aici pentru a face viețile oamenilor mai ușoare prin a-i elibera de povara cumpărăturilor săptămânale și oferindu-le darul timpului petrecut alături de cei dragi. Campania de Crăciun a grupului din care facem parte transmite același mesaj, doar că de data aceasta prin ochii inocenți ai unui copil care privește lumea veselă a Crăciunului, amintindu-ne tuturor că cele mai frumoase lucruri sunt cele simple, pe care le avem zi de zi aproape”.

Pentru lansarea acestei campanii emoționante, Sezamo îmbunătățește experiența de sărbători prin introducerea gamei sale de produse de Crăciun și Sfântul Nicolae, disponibile în proaspăt lansatul catalog de Crăciun. Clienții pot alege dintr-o selecție extinsă de peste 14.000 de articole, cu cele mai suculente produse locale, mâncăruri festive, produse cosmetice, jucării și decorațiuni. În plus, Sezamo promite livrarea la ușa clientului în două sau trei ore, în funcție de zonă, cu intervale precise de livrare de 15 minute. Livrările se fac chiar și până la ultimul etaj, chiar și când liftul nu funcționează, asigurând o experiență de cumpărături de sărbători fără probleme și fără stres chiar la ușa clienților.

craciun sezamo

Acest efort creativ este o colaborare cu agenția B&T, adusă la viață de Boogie Films și regizat de Milan Balog. Campania va apărea pe diverse platforme de social media și pe alte canale de comunicare online ale Sezamo.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.