Senior Interactive lansează un nou proiect de comunicare online pentru Wrigley România, www.al13leasalariu.ro, care reprezintă o nouă etapă din strategia de comunicare online a brandului Winterfresh Extrem şi o continuare firească a proiectului precedent (www.salariumaimare.ro): după salariu mai mare nu poate să urmeze decât un alt salariu – al 13-lea.
Cunoscut şi sub denumirea de “Prima de Porc, Prima de Sărbători, Bani de Cârnaţi, Prima de Moş, Salariul Morgana, etc.” – al 13-lea salariu este o constantă în conştiinţa colectivă a grupului social definit de termenul “Angajaţi”. Pentru unii un mit, pentru alţii o realitate consistentă ca o cărămidă, existenţa acestui salariu a fost de multe ori pusă la îndoială. Pentru a şterge orice urmă de îndoială, Winterfresh Extrem invită online populaţia corporatistă să lupte pentru concretizarea acestui vis.
O aventură corporatistă cu accente amuzante, site-ul invită utilizatorii alături de echipa deja cunoscută din “Salariu mai mare” să ia parte la o nouă experienţă iniţiatică, pe parcursul a mai multor luni, pentru a obţine “Al 13-lea salariu”. Utilizatorii pot descoperi episoade şi questuri noi, care aduc premii lunare şi, la final, Marele Premiu.
Strategia, conceptul creativ şi dezvoltarea site-ului au fost realizate de Senior Interactive.
“Ce îşi doresc toţi angajaţii? Un salariu mai mare. Şi, după ce l-au obţinut, ce ar mai putea să îşi dorească? Încă un salariu! Plecând de la aceste premize evidente ale vieţii corporatiste, lansăm o nouă aventură alături de Senior Interactive. Ne bazăm , din nou, pe argumente solide: importanţa respiraţiei proaspete şi faptul că niciodată un salariu în plus nu strică. Ca şi faptul dovedit ştiinţific că Winterfresh Extrem ajută la combaterea bacteriilor care cauzează respiraţia neplăcut mirositoare”, a declarat Marian Chiraches, Brand Manager, Wrigley Balkan East.
“Al13leasalariu.ro este o nouă invitaţie la entertainment, ca parte a strategiei pe termen lung în dezvoltarea prezenţei online a brandului Winterfresh Extrem. Prima etapă a demonstrat că această rută a deschis un canal de comunicare eficient cu consumatorii noştri, rezultatele fiind foarte bune: volumul de trafic, creşterea calităţii traficului, a ratei de fidelizare şi revenire sau a timpului petrecut pe site. Cea de-a doua etapa pleacă de la acelaşi insight simplu din viaţa angajaţilor de pretutindeni ca şi salariumaimare.ro. Ce are în plus? Mai multe episoade, mai mult umor, premii mai atractive şi, nu în ultimul rând, mult mai mulţi consumatori cu care Winterfresh s-a împrietenit deja în prima noastră aventură. Intră, joacă-te pe www.al13leasalariu.ro şi nu uita că se apropie evaluările de sfârşit de an!”, a declarat Radu Glonţ, Account Director, Senior Interactive.
Echipa Senior Interactive implicată în acest proiect: Corin Chiriac – Senior Strategic Planner; Dorin Bănică – Art Director; Ştefan Boiangiu – Senior Web Designer; Daniel Pisică – Team Leader Web Design; Ilie Laurenţiu – Team Leader Web Development; Sorin Chiprian – Senior Web Developer; Mihail Staicu – Project Manager; Alina Ilie – Jr. Account Manager; Radu Glonţ – Account Director.
Susţinătorii proiectului din partea Wrigley România au fost Marian Chiraches, Brand Manager, Wrigley Balkan East şi Geanina Băbiceanu, Marketing Director, Wrigley Balkan East.
{mosloadposition user10}