Divizia Pearl Ventures a companiei clujene Evozon Systems, specializată în dezvoltarea de soluții personalizate software, lansează pe piața românească un produs inedit, CALENDIS, dezvoltat în urma unei investiții de peste 300.000 de euro.
Acesta permite organizarea serviciilor bazate pe programări din domenii precum medicină, frumusețe, sport și agrement, instalații și construcții, organizare de evenimente etc., fiind o platformă de management care poate eficientiza major afacerile companiilor active în aceste domenii.
“CALENDIS este rezultatul a doi ani de muncă în dezvoltare și zeci de discutii cu profesioniști din business-uri care funcționează pe bază de programare a clienților. În forma pe care o lansăm astăzi, platforma CALENDIS asigură un management inteligent al acestui tip de afacere, fără investiție inițială de achiziție a soluției pe care o oferim și la un cost absolut relaxat pentru companii, care pornește de la 8 euro pe lună”, menționează Mircea Patachi, fondator Calendis și CEO al companiei Pearl Ventures.
Rezultatele noii platforme, după primele trei luni de funcționare și testare în piață, arată o creștere cu 60% a ratei de onorare a programărilor de către clienți (datorită sistemului de notificări și comunicării îmbunătățite), respectiv fidelizarea clienților și creșterea nivelului de satisfacție al acestora cu privire la operativitatea personalului (prin efecturea mult mai rapidă a programărilor și reducerea timpului de așteptare alocat în acest sens).
Un alt beneficiu important perceput de către utilizatorii inițiali ai platformei CALENDIS este istoricul bine organizat al fiecarui client în ceea ce privește vizitele și nevoile sale anterioare – istoric în baza căruia companiile pot formula mai ușor oferte personalizate, accesând, astfel, un nou canal de vânzare directă.
“Platforma permite operațiuni complexe, este ușor de utilizat datorită interfeței prietenoase, iar la nivel de relație cu clienții asigură un control permanent, personalizarea și notificarea automată a programărilor prin SMS, dar și posibilitatea de promovare a serviciilor către consumatori, prin intermediul campaniilor de e-mail”, spune Alexandra Băban, Product Manager Calendis.
Din punct de vedere al avantajelor de business, Calendis funcționează, de asemenea, ca un instrument de management al activității angajaților, oferind posibilitatea de administrare dintr-un singur loc a calendarelor acestora. Fiecare angajat are posibilitatea de a-și modifica propriul calendar, în timp ce angajatorul monitorizeazaă, astfel, gradul de ocupare al acestora.
Ca și impact în piața de business din România, compania estimează că soluția Calendis va optimiza activitățile desfășurate de mai mult de 200.000 de profesioniști activi în domeniile vizate.
Pearl Ventures asigură posibilitatea testării conceptului Calendis de către companiile interesate să utilizeze platforma.
Pentru a beneficia de 3 luni GRATUITE de utilizare, vă puteți înregistra pe https://www.calendis.ro/inregistrare, folosind codul de voucher BUSS2016, valabil exclusiv pentru cititori.
Despre CALENDIS
Dezvoltarea platformei Calendis a început în urmă cu doi ani și, în afara resurselor financiare alocate, a însemnat eforturile unei echipe alcătuite din developeri, testeri, oameni de marketing și vânzări, designeri și manageri de proiect.
În primele 3 luni de funcționare, platforma a gestionat peste 10.000 de programări, distribuind mai mult de 15.000 de SMS-uri de notificare clienților.
Pentru a extinde nivelul facilităților oferite în cadrul Calendis, echipa de dezvoltare a platformei are în pregătire o aplicație destinată clienților, astfel încât aceștia să își poată face singuri înregistrarea unei programări – ceea ce va crește semnificativ impactul și rata de adopție a serviciului oferit.