din portofoliu
Agentia de comunicare interactiva Interactions a obtinut 3 premii in cadrul celei de-a zecea editii Internetics, a carei Gala a avut loc pe 16 noiembrie. Campania "JOE – Indrazneste sa reinventezi retelele sociale” a fost castigatoarea sectiunii „Food&drinks” la campanii interactive, in timp ce „Mega Image – Costa cat crezi” a fost castigatorul sectiunii „Retail&comert electronic”. De asemenea, campania „Hit Mail – Cu o floare nu se face primavara” a fost apreciata in cadrul categoriei „Best use of email”. Astfel, Interactions reuseste sa adune 9 trofee in decursul ultimelor 12 luni.
„Suntem foarte multumiti ca avem acum cel putin un premiu castigat cu fiecare client al nostru. Cu Mega Image, am reusit chiar sa castigam nu mai putin de cinci premii in ultimul an. Desi suntem o echipa mica, am dovedit ca munca serioasa si sustinuta poate aduce rezultate foarte bune in campaniile derulate, precum si apreciere in industria de profil. Felicit toata echipa Interactions si speram intr-un 2011 chiar si mai bun decat 2010.” – Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions.
Echipa Interactions din spatele proiectelor castigatoare este formata din Denisa Armasu – Head of Creative Dept, Radu Ghitulescu – Art Director, Courtney Moreira – Art Director, Andrei Pop – Head of Technical Dept, Radu Dalbea – Software Developer, Catalina Ilie – Web Designer, Andreea Stan – Account Manager, Adriana Postescu – Account Executive, Diana Angheluta – Content Manager, Serban Jinga – Internet Marketing Specialist si Adrian Alexandrescu – Managing Director.
Interactions este o agentie de comunicare interactiva, specializata in servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie, servicii creative, implementare si administrare de campanii de relationare cu consumatorii, web development si analiza/interpretare de date.
Festivalul Internetics se adreseaza agentiilor full service, de branding si interactive, diviziilor de online si shopurilor de design online. Festivalul pune accentul pe solutiile de comunicare oferite de agentii clientilor in contextul actual al pietei. Scopul festivalului este de a creste piata de comunicare online din Romania si de a promova ideile creative si strategice.