“Am incredere in Danone”
…si a decis s-o spuna cu voce tare.
Indragita vedeta de televiziune, Teo, a hotarat sa apara pentru prima data intr-o campanie publicitara, dar numai dupa ce a vizitat fabrica Danone.
Teo Trandafir
“Consum produse Danone de multa vreme. Ba mai mult, ii dau iaurt Danone si fetitei mele. Asa ca, atunci cand m-au invitat sa vad fabrica am fost foarte incantata. Dupa vizita si dupa lungi discutii, am stiut ca voi accepta proiectul. Si asta pentru ca totul este in perfecta ordine: reguli stricte, un exigent control al calitatii, hiper igiena. Apoi am descoperit oamenii de la Danone – Radu, directorul de fabrica si Iolanda, responsabila de controlul calitatii. Acesti oameni stiu totul despre iaurt, sunt entuziasti si pasionati de ceea ce fac. Am invatat o multime de lucruri de la ei si ne-am distrat impreuna pe parcursul celor 2 zile de filmare.
Asa ca, acum pot spune “Am incredere in Danone”. Si nu este doar un slogan publicitar.
La inceput a fost un contract. Acum e o relatie de prietenie pe care o vom continua.”
Jacques Ponty, director general Danone Romania
“Obiectivul principal al acestei campanii de comunicare este de a raspunde intrebarilor reale ale consumatorilor. Ca lider de piata, Danone isi asuma rolul de a informa si de a sfatui consumatorii cu privire la o nutritie sanatoasa, beneficiile iaurtului. Facem acest lucru adeseori prin campaniile noastre de comunicare, pe fiecare brand Danone.
Acum vorbim despre ingredientele naturale ale iaurtului, procesul de fabricatie si numeroasele controale de calitate intr-o campanie corporate, cu o abordare noua.
De fapt, “deschidem portile” fabricii, pentru a arata oamenilor cum echipa noastra produce iaurtul Danone.
Astazi, consumatorii beneficiaza de o oferta tot mai bogata si asteapta o calitate superioara, le pasa din ce in ce mai mult de ceea ce mananca; vor si merita mai multe informatii.
Pentru mine, Teo Trandafir a fost alegerea perfecta pentru aceasta campanie. Onesta si indragita de toata lumea, Teo reprezinta valorile Danone. Mai mult, ca si Teo, Danone este aproape de consumatorii romani de 10 ani. Este important ca Teo nu joaca un rol actoricesc in aceasta comunicare – ci este vorba despre o investigatie in stil jurnalistic.
Teo a acceptat propunerea Danone de a colabora, numai dupa ce ne-a vizitat fabrica si a descoperit cum este produs iaurtul favorit al romanilor.”
Wojtek Jablonski, director general adjunct Y&R (agentia de publicitate care a coordonat intregul proiect)
“Inca de la inceput, am agreat cu Danone sa aratam realitatea din fabrica lor si nu sa realizam un film artistic. Asa ca am creat 2 spoturi informative, format lung, in fabrica Danone din Bucuresti, langa liniile de productie sau in laborator, unde Teo a stat de vorba cu angajati reali ai Danone, nu cu actori – Radu Boitoş, Director fabrica si Iolanda Prunache, Responsabil calitate.
Iar subiectele pe care le-am abordat au fost intrebari reale venite din grupurile de discutie cu consumatorii. Teo joaca rolul de jurnalist, este mereu curioasa, spontana. Este o adevarata placere sa colaborezi cu ea.
Acest proiect a fost o experienta speciala si o aventura. Am avut de toate: complexitatea de a filma intr-o fabrica adevarata, cu oameni adevarati, din Danone, in loc de actori si pe Teo, in calitate de jurnalist care cauta informatii.”
{mosloadposition user10}