romaneasca
Dupa 5 ani de colaborare cu mai multe agentii de media si PR din Romania, Dorina Ene urmeaza drumul antreprenoriatului, deschizand portile celei mai tinere agentii de PR si Media din Romania, enTourage Communications.
In calitate de General Manager al agentiei, Dorina isi propune sa aduca agentia enTourage Communications in fruntea agentiilor de PR si Media, din punct de vedere al calitatii serviciilor si al transparentei.
“De-a lungul experientei mele am invatat ce trebuie sa fac pentru a fi un manager bun, dar mai ales ce nu trebuie sa fac. Am avut experiente placute si mai putin placute, acestea din urma determinandu-ma sa infiintez aceasta agentie, in care cred si care vreau sa devina un exemplu de business pentru ceilalti tineri, ca mine. Obiectivul principal nu este cel material, ci dezvoltarea unei relatii stranse cu partenerii de afaceri, fie ca sunt clienti sau furnizori, prin suportul continuu pe care fiecare il va primi din partea agentiei si implicit a mea. Mentionez ca enTourage Communications se adreseaza, la inceput de drum, nisei formate din companiile mici si mijlocii, care nu au posibilitatea si tool-urile necesare sa dezvolte o strategie de comunicare integrata, dar care au un potential pe segmentul din care fac parte” a mentionat Dorina Ene, General Manager enTourage Communications.
Dorina Ene si-a inceput cariera in anul 2006, in cadrul unei agentii full service, urmand ca in perioada 2007-2011 sa isi dezvolte cunostintele de media si PR in cadrul mai multor agentii, intre care Zenith Media, unde a ocupat functia de Buyer Assistant si ulterior Media Buyer, Babel Communications, unde a ocupat functia Media Planner si in cadrul Creative Ideas, ca PR Manager. A lucrat pentru clienti, precum: L’Oreal, Nestle, ING, Orkla Foods, Nordic Impex, Reckitt Benkiser, VEKA, Henkel (divizia adezivi), Bio Elemente, Galeriile Noblesse, Forumul Ecologistilor.