pe segmental de public interesat de constructii si amenajari interioare
Din luna martie pana in prezent, 194.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit Misiunea Casa in fiecare duminica la Antena 1. Misiunea Casa este lider de audienta in clasamentul emisiunilor de profil pe cele trei targeturi principale: clienti pentru materiale de constructii, meseriasi si specialisti in constructii. Pe fiecare categorie de public, Misiunea Casa a obtinut 1,7 puncte de rating, fiind urmata de emisiunile Arhitectonic si SOS Salveaza-mi casa!. Din punct de vedere al market share-ului, emisiunea s-a situat pe locul trei, dupa Stirile ProTv si Agenda Politica TVR 1. Episodul 5 al emisiunii, difuzat pe 30 martie 2008, a fost driver de audienta pentru Antena 1, televiziunea ajungand pe primul loc in intervalul orar 13.10-13.40, cu un market share de 8,2% (all urban). Analiza pentru Misiunea Casa are la baza datele studiului de audienta Gfk Romania.
Misiunea Casa este prezenta de peste 5 ani in spatiul media din Romania; principalul sau obiectiv este educarea publicului pentru a folosi corect materialele de calitate. Misiunea Casa TV face parte dintr-o platforma editoriala completa – dezvoltata de Babel Communications – care cuprinde si o emisiune radio, o revista, un portal web si un site de video-sharing dedicat constructiilor si amenajarilor interioare – www.mctv.ro. La sfarsitul anului trecut, Babel Communications a lansat un nou produs editorial – www.Construction-Briefly.ro – adresat segmentului de business din domeniul constructiilor si imobiliarelor, fiind un agregator de informatii din domeniu, cu update zilnic.
{mosloadposition user10}