Aproape 2 milioane de români au urmărit aventurile prinţesei Rapunzel
După succesul uriaş înregistrat cu difuzarea super-producţiilor Disney „Cenuşăreasa”, „Cartea Junglei” şi „Frozen – Regatul de gheaţă”, magia serilor de duminică a fost completată de animaţia „Tangled – O poveste încâlcită”.
Aseară, telespectatorii Antena 1 au urmărit cu încântare ecranizarea uneia dintre cele mai “încâlcite” poveşti de dragoste, inspirată din „Rapunzel”, de Fraţii Grimm, peliculă ce s-a impus ca lider de piaţă pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.
Cea de-a cincizecea animaţie ce poartă semnătura gigantului Disney şi dovedeşte, o dată în plus, că dragostea poate învinge orice a fost lider de audienţă pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu 9,1 puncte de rating şi 18,4 procente din cota de piață, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu o medie de 8,6 puncte de rating și 17,3% cotă de piață. Aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări au fost cu ochii pe aventurile prinţesei Rapunzel în minutul de maximă audienţă, de la 20:58.
Magia serilor de poveste continuă duminica aceasta, de la 20:00, la Antena 1, cu animaţia “Neînfricată – Brave”, o producţie distinsă cu un premiu Oscar, un premiu Globul de Aur şi un premiu Bafta.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 6 martie 2016