Campania „Dulcolax te scoate afară” are la bază noua poziţionare globală a brandului si cuprinde apariţii TV, prezenţe pe outdoor (panotaj, ecrane TV) şi indoor (în săli de sport, pe terase şi în restaurante), presă, dar şi un proiect special pe internet (www.vreiafara.ro), cu un mini-site informativ, concursuri şi bannere online.
Acţiunea de plantare a 100 de copaci în Parcul Tineretului (Bucureşti) în parteneriat cu ziarişti din presa scrisă reprezintă atit o oportunitate de ieşire din rutina cotidiană, de petrecere a unei dimineţi relaxante, cât şi un bun pretext pentru a iniţia împreună cu Dulcolax o campanie de responsabilitate socială.
«Imaginea campaniei „Dulcolax te scoate afară” transpune vizual starea de bine atunci când ai rezolvat problemele legate de constipaţie, nu esti nevoit sa-ţi petreci ziua la toaletă, poţi te bucuri din plin de viaţă, de natură, de călătorii, ieşi cu prietenii la terase, mergi la sala de gimnastică. Pornind de la noua poziţionare globală a brandului, am dezvoltat un concept memorabil, inovativ, ce poate fi declinat pe diverse medii, atât în ATL (media), cât şi în BTL (proiecte neconvenţionale).» declară doamna Oana Stînga, director de marketing la compania Boehringer Ingelheim.
Prin „Dulcolax te scoate afară”, brandul şi-a propus să sublinieze cât de important este să ne bucurăm de viaţă, să uităm de stresul cotidian şi de problemele cu care ne confruntăm şi să învăţăm câte ceva despre acţiunile sociale care vizează mediul înconjurător. Paşii pe care oricare dintre noi îi poate face pentru a păstra pământul mai sănătos pentru cei ce vin sunt uşor de făcut, dacă ai bunăvoinţă si vrei sa te implici. Jurnaliştii prezenţi la acţiune au ajutat la plantarea unei surse de oxigen, a unui copăcel pe care-l pot considera, de acum înainte, mlădiţa lor.
Astăzi facem un exerciţiu de responsabilitate socială plantînd un pom. Căci aşa cum o veche vorbă românească spune, omul e om dacă a plantat un copac în viaţa lui, dacă a construit o casă sau a crescut un copil.
{mosloadposition user10}