o cifră de afaceri de peste 14,5 mil. Euro
Compania düfa DEUTEK SA a înregistrat în prima parte a anului 2007 o cifră de afaceri de peste 14,5 mil euro, în creştere cu 45% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Rata accelerată de creştere a cifrei de afaceri a companiei este susţinută printr-un program de investiţii, estimat pentru 2007 la 4 mil. Euro. Programul de investiţii are ca scop extinderea capacităţilor de producţie şi depozitare şi reorganizarea departamentului comercial. În 2006 düfa România SA a devenit düfa DEUTEK SA, o schimbare de nume care evidenţiază viziunea după care s-a ghidat până acum în afaceri: satisfacerea nevoilor consumatorilor prin oferirea de produse de calitate superioară la standarde europene, utilizând cele mai moderne tehnologii germane. Cuvântul DEUTEK provine din termenii deutsche – german şi technologie – tehnologie.
Compania düfa DEUTEK SA este unul dintre liderii pieţei de acoperiri decorative cu o cotă de piaţă de aproximativ 15% şi comercializează un portofoliu larg de produse, reunite sub trei mărci: Super, Danke! şi DEUTEK Profi. Gama Super este destinată consumatorilor ce doresc să-şi decoreze locuinţa într-un mod plăcut şi creativ. Danke! este destinată consumatorilor practici ce caută soluţii pentru rezolvarea problemelor de renovare a locuinţei, iar DEUTEK Profi este o gamă de acoperiri decorative dezvoltată pentru specialiştii din domeniu: firme de construcţii şi zugravi profesionişti.
La începutul anului 2007 cele 3 branduri ale companiei düfa DEUTEK SA se situau între primele 5 mărci de vopsea din punct de vedere al gradului de cunoaştere în rândul populaţiei urbane a României. Astfel, marca düfa a atins un nivel de cunoaştere de 75%, Danke! 72%, iar marca Super de 67%, conform raportului Omnibus efectuat de Mercury Research în perioada februarie – martie 2007.
{mosloadposition user10}