In luna mai „Misiunea Casa”, partenerul de incredere al tuturor celor interesati de domeniul constructiilor si amenajarilor interioare, sarbatoreste o dubla aniversare: 1 an de existenta pentru revista „Misiunea Casa” si emisiunea TV cu numarul 100.
Proiect dezvoltat de agentia de publicitate Babel Communications, platforma media „Misiunea Casa” a ajuns la al patrulea an de existenta, in prezent comunicand cu publicurile sale prin trei canale media: presa scrisa -revista „Misiunea Casa", Internet – www.misiuneacasa.ro si TV-emisiunea „Misiunea Casa”.
Intrebarea „Cum sa-mi construiesc o casa ?“ a dat nastere, in aprilie 2003, emisiunii TV „Misiunea Casa”, ajunsa, luna aceasta la numarul 100. Emisiunea a dorit sa comunice modul corect de utilizare al produselor si sa demonstreze telespectatorilor care este cea mai buna alegere, o alegere bazata pe calitate – produsele de ultima generatie.
La start s-au alaturat proiectului ca parteneri Henkel Bautechnik, Henkel Romania si Cesarom, iar apoi firme precum Bosch – Scule Electrice, Caparol, Lafarge, Policolor, Romstal, Lindab. De la 26 de episoade in 2003, emisiunea Misiunea Casa, sustinuta de Antena 1, ajunge la 32 in 2004 si 35 emisiuni in prezent. In acelasi timp durata emisiunii a crescut de la 16 minute in 2003, la 18 minute in 2004, respectiv 20 de minute in 2005.
Emisiunea a reusit sa se impuna, devenind inca de la sfarsitul anului 2003 lider in cadrul emisiunilor de specialitate din domeniul constructiilor si amenajarilor interioare. Dupa 100 de emisiuni, „Misiunea Casa” a ajuns, in prezent, la o durata de 26 de minute si o audienta medie de 2,4%.
In anul 2004, „Misiunea Casa” se dezvolta ca platforma media prin aparitia paginii web www.misiuneacasa.ro si a proiectului de consiliere si informare folosind ca suport Jurnalul National – o pagina in fiecare zi de vineri. Din 2005 pagina se muta in cotidianul Evenimentul Zilei, aparand in fiecare zi de miercuri.
Primul portal de constructii din Romania, site-ul www.misiuneacasa.ro este un suport interactiv, un spatiu virtual in care toti cei interesati de domeniul constructiilor si amenajarilor interioare pot gasi date utile si raspunsuri la diverse probleme. Site-ul ofera informatii referitoare la adresele depozitelor de profil din tara, liste cu produse din domeniu, liste cu arhitecti, adresele firmelor de constructii.
Tot pe web, in sectiunea forum, vizitatorii pot intra in discutie cu specialistii Misiunea Casa, care ofera on-line consultatie gratuita. In prezent, comunitatea on-line „Misiunea Casa” numara 2500 de membri
Cu peste 34 de mii de vizitatori unici pe luna si cu un trafic mediu pe zi de 1400 de vizitatori unici, www.misiuneacasa.ro a castigat reputatia site-ului cu cel mai mare si mai prompt forum din domeniul constructiilor si amenajarilor interioare, fapt dovedit de numarul membrilor, care este in continua crestere si de raspunsurile specialistilor Misiunea Casa, care acceseaza zilnic forumul.
In anul 2005 apare cel mai „tanar membru” Misiunea Casa, revista cu acelasi nume care implineste in aceasta luna un an de existenta. Nascuta din cererea crescanda de informatii a membrilor comunitatii de pe forumul www.misiuneacasa.ro, revista „Misiunea Casa” a lansat o provocare inedita, pe o piata cu mai mult de 30 de reviste de profil: este singura publicatie specializata care ofera articole scrise intr-un stil modern, cu un text relaxant si note umoristice. Succesul revistei „Misiunea Casa” este confirmat si de datele auditarii BRAT, conform carora, in perioada iulie – decembrie 2005, aceasta a inregistrat o medie de vanzare de peste 10.000 de exemplare.
Publicatie care se adreseaza atat consumatorului final, cat si specialistului, din revista „Misiunea Casa” se pot afla informatii utile referitoare la modul corect de utilizare a materialelor de constructii, a sculelor si a tehnologiilor, cursuri practice ilustrate, idei pentru amenajari, prezentarea si compararea produselor din domeniu, legislatie, noutati de pe piata autohtona, curiozitati si alte aspecte conexe, sfaturi practice.
Totodata, fiecare numar al revistei cuprinde pagini cu articole traduse din periodicele editurii germane FACHSCHRIFTEN, cea mai cunoscuta editura de specialitate din Germania, avand peste 1,3 milioane de cititori lunar.
Numarul 4, mai-iunie, al revistei „Misiunea Casa” prilejuieste o dubla lansare: promotia de abonamente si noul canal al platformei media „Misiunea Casa” – primul DVD „Solutii Praktice”, realizat impreuna cu partenerul Praktiker. Promotia ofera posibilitatea celor ce se aboneaza la revista pentru 12 luni sa castige un DVD „Solutii Praktice”, material care cuprinde demonstratii utile privind modul de aplicare a gresiei si faiantei, sfaturi practice si mici secrete care ii pot ajuta pe cei interesati sa realizeze o lucrare de calitate.
„Misiunea Casa”, in calitate de partener al tuturor celor interesati de domeniul constructiilor si amenajarilor interioare, se doreste un canal de comunicare dinamic care sa informeze, sa educe si sa instruiasca publicurile formate atat din specialisti, cat si din nespecialisti, oferind idei constructive si metode de punere in practica a acestora si demonstrand audientei care este cea mai buna alegere – alegerea bazata pe calitate.
Babel Communications este o agentie de publicitate full-service cu capital integral romanesc, aparuta in piata publicitatii in 1998. In prezent, agentia ofera servicii integrate de marketing si comunicare (creatie, advertising, strategii si monitorizare media, relatii publice si BTL, productie print si audio-video), indeosebi pentru clienti din piata materialelor de constructii, dar si din domeniile IT&C, auto, medicamente, beauty, hosehold. Dintre clientii Babel Communications: Henkel Bautechnik (Ceresit si Thomsit), Henkel Romania (Moment, Pritt, Loctite), Policolor, Daw Benta – Caparol, Praktiker, Lafarge, Cesarom, Scop Computers, Ultra Pro, Prista Oil, Gulf Oil, Bosch, Lindab, BIC, Eli Lilly Schering Plough – Claritine, Avon, Clarisse Safilar/Kiwi, Douwe Egberts, Ambi Pur, Frisbi etc.
{mosloadposition user10}