2015 înseamnă cel de-al patrulea sezon pentru BMW Motorsport de la revenirea în DTM. Până acum, rezultatele sunt remarcabile: cu începere din 2012, şase dintre cele nouă titluri decernate în competiţia piloţilor, a constructorilor şi a echipelor au ajuns la München. Mai mult, în fiecare dintre cele trei sezoane, "Rookie of the Year" (Debutantul Anului) s-a aflat la volanul unui model BMW.
În 2014, Marco Wittmann – pilotul Ice-Watch BMW M4 DTM – a fost încoronat cel mai tânăr campion german din istoria DTM. El a câştigat patru curse, inclusiv pe cea de la Hockenheim, la debutul noului BMW M4 DTM. Sub conducerea directorului Stefan Reinhold, BMW Team RMG a obţinut şi titlul în competiţia echipelor. Wittmann şi coechipierul său Maxime Martin – "Rookie of the Year 2014" – au câştigat cinci din cele zece curse ale stagiunii.
Ca şi anul trecut, pe grila de start din 2015 sunt prezente opt modele BMW M4 DTM, înscrise de echipe BMW cu experienţă – RMG, Schnitzer, RBM şi MTEK. Şapte dintre cei opt piloţi care au concurat anul trecut revin în cockpituri şi în 2015. Noutatea o reprezintă Tom Blomqvist. Pe parcursul testelor cu BMW M4 DTM din intersezon, britanicul a impresionat conducerea BMW Motorsport, aşa că i s-a oferit ocazia de a-şi demonstrat valoarea ca debutant în DTM.
Echipa campioană de anul trecut va aborda cele nouă week-enduri de cursă din cadrul stagiunii 2015 cu o formulă neschimbată de piloţi: Wittmann (campionul en-titre DTM) şi Martin revin la volanul maşinilor înscrise de BMW Team RMG. În fiecare dintre celelalte echipe s-a efectuat câte o schimbare de pilot. Campion în 2011, Martin Tomczyk va concura pentru BMW Team Schnitzer în cel de-al 15-lea sezon al său în DTM. Noul său coechipier este António Félix da Costa, care a debut anul trecut în DTM. Debutantul Blomqvist se alătură BMW Team RBM pentru primul său sezon în DTM. Colegul său va fi un pilot oficial BMW cu experienţă, Augusto Farfus, care a câştigat patru curse în DTM cu începere din 2012. După trei ani petrecuţi la BMW Team Schnitzer, campionul DTM din 2012 – Bruno Spengler – va apăra culorile BMW Team MTEK. El se alătură noului coechipier Timo Glock, aflat în cel de-al treilea sezon în DTM.
În 2015, echipele şi piloţii vor concura în 18 curse pe parcursul celor nouă week-enduri competiţionale. Pentru prima dată din sezonul 2000, fiecare etapă va găzdui două curse care vor acorda acelaşi punctaj. Manşele de sâmbătă (cu durata de 40 de minute) şi duminică (60 de minute) garantează acţiune dublă faţă de anii anteriori atât pentru spectatorii din tribune, cât şi pentru telespectatori. În fiecare din cele două zile, spectatorii vor putea vedea şi sesiuni de calificări cu durata de 20 de minute. Cursele vor fi transmise şi în acest an în România pe posturile DIGI Sport.
O altă schimbare pentru 2015 o reprezintă utilizarea unor pneuri cu o singură compoziţie. Calificările şi cursa se vor desfăşura pe anvelope standard. Fiecare pilot are patru seturi de pneuri la dispoziţie. Vor exista mai multe posibilităţi de utilizare a DRS: sistemul poate fi folosit de trei ori pe parcursul unui tur – la trecerea liniei de start/sosire, un pilot nu trebuie să se afle la un ecart mai mare de o secundă de cel care îl precede. Acum, eleronul spate poate fi coborât cu 18 grade, faţă de 16 grade în 2014. Astfel se reduce rezistenţa aerodinamică şi creşte viteza maximă, ceea ce va garanta mai multe manevre de depăşire.
Sezonul va începe cu două curse la Hockenheim, care vor avea loc în zilele de 2 şi 3 mai. Competiţia se va întoarce pe acelaşi circuit pentru finala sezonului, la 17-18 octombrie, nu înainte de a face escale pe alte patru circuite din Germania: Lausitzring, Norisring, Nürburgring şi Oschersleben. Trei etape vor avea loc în afara Germaniei, la Zandvoort, Spielberg şi Moscova.