Graffiti BBDO in parteneriat cu Scandia, liderul pietei romanesti de conserve de carne si pate, lanseaza cea de-a patra editie a concursului de creatie publicitara “Drum catre Golden Drum”. Tema din acest an este “Turismul responsabil” si, ca in fiecare an, exista trei premii constand in cate o luna de practica in cadrul agentiei Graffiti BBDO si marele premiu – participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum 2006 (Portoroz, Slovenia).
Concursul de creatie se adreseaza tinerilor sub 26 de ani care nu sunt angajati in agentii de publicitate. Acestia trebuie sa prezinte propuneri (una sau mai multe) de concepte de creatie pe tema data, precum si variante de executii de spot radio, spot TV, macheta de presa si outdoor. Juriul din acest an va fi compus din: Bogdan Mirica – Director de Creatie Graffiti BBDO si Presedinte al juriului, Sorin Psatta – Director de Strategie si Cercetare Graffiti BBDO, Sorin Bozdog – Director Comercial Scandia si Gabriela Marculet – Director Marketing Scandia. Membrii juriului vor nota propunerile dupa criteriile de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia si de relevanta a mesajului pentru obiectivul de comunicare anuntat in brief. Juriul va lua in considerare conceptul, nu executia, insa modalitatea generala de prezentare poate fi un plus in evaluarea candidatilor.
Perioada de desfasurare a competitiei este 25 iunie – 31 iulie 2006, castigatorii urmand sa fie anuntati pe 1 septembrie 2006. |nscrierea in concurs se face pe baza formularului de inscriere completat corect si insotit de lucrari, toate aceste documente expediate pe e-mail la adresa concurs@graffiti.bbdo.ro. Brieful de creatie si formularul de participare vor fi disponibile pe site-urile www.graffiti.bbdo.ro si www.scandia.ro.
|n ceea ce priveste marele premiu al concursului “Drum catre Golden Drum” – participarea la Festivalul de Publicitate al Noii Europe Golden Drum de la Portoroz, Slovenia (1-6 octombrie 2006) – acesta va consta in acoperirea tuturor costurilor de calatorie de catre Graffiti BBDO si Scandia. Accesul la festival (seminarii si gala de decernare a premiilor) va fi asigurat de organizatorii Golden Drum.
Primii trei clasati in concurs vor beneficia de o luna de practica la Graffiti BBDO, cu posibilitatea continuarii colaborarii. |n urma stagiilor de practica realizate dupa editiile 2003-2005, trei castigatori au fost angajati, doi dintre acestia fiind si in prezent membri ai echipei de creatie Graffiti BBDO.
Scandia Romana SA este lider national pe piata de conserve de carne si pate. |n prezent, compania are peste 750 de angajati si produce diferite sortimente de conserve, impartite in patru categorii: pate (Pate Poiana, Pate Sibiu, Pate Bucegi, Pate Sibiel), conserve de carne (Carne Sibiu, Carne Bucegi etc.), crenvursti (Cardinali) si mâncaruri traditionale romanesti (ciorba de burta, sarmale, costita cu fasole, cârnaciori cu fasole, gulas de vita, de porc etc). Alte marci sub care se vând produsele fabricii sunt Aro, Clever, Nr. 1, Bravour, Profi, Sarto, Carpati, Marasasesti, CBA, La Grande Famiglia, Novac, Sor, Porto Roman, Etti, Novatim. Aceste marci apartin diverselor retele internationale de magazine care au investit in Romania, distribuitorilor sau retailerilor parteneri Scandia.
{mosloadposition user10}