Compania Lesaffre Romania lansează prima campanie de digital storytelling din România pentru categoria FOOD, pentru marca de drojdie proaspătă Secretul Bunicii. Campania are cinci ambasadori cunoscuţi şi întăreşte, prin poveşti video, promisiunea brandului, de a da valoare tradiţiei şi familiei.
Conceptul campaniei porneşte de la faptul că moştenirea culinară este de fapt o moştenire de viaţă, transmisă prin momente descifrate în notă sensibilă. Masa gătită cu dragoste de bunica, felul preferat de mâncare din copilărie, un sfat legat de condimentele care fac viaţa mai frumoasă, sunt toate fire de poveste care întregesc universul Secretul Bunicii.
“Una din trăsăturile brandului Secretul Bunicii este calitatea de a observa că viaţa poate fi trăită armonios, sărbătorind moştenirea culinară şi secretele de viaţă ce sunt transmise între generaţii”, detaliază Cristian Tabără, Director Executiv Lesaffre România.
Cei cinci ambasadori ai primei campanii de digital storytelling din categoria Food sunt Ana Maria Brânză, campioană olimpică la spadă, Claudia Ştirbei, antreprenor român, Adina Stan, actriţă, Simona Pope, chef şi decorator cofetar şi Cosmin Nedelcu, actor.
Campania a avut până acum, peste 150 000 de vizualizări pe canalele digitale şi urmăreşte să cultive dragostea pentru reţetele tradiţionale care ne-au marcat copilăria.
Alexandru Sbarcea, Lesaffre Marketing coordinator B2B&B2C Romania & Rep. Moldova, despre ambasadorii campaniei Secretul Bunicii: “Ambasadorii campaniei Secretul Bunicii şi-au deschis sufletul şi au povestit publicului despre lecţiile de viaţă şi secretele moştenite de la bunicile lor, despre vorbele pline de înţelepciune şi valorile familiale ce le-au ajutat să devină persoanele de succes de astăzi.”
Compania Lesaffre, prin intermediul campaniei pentru drojdia Secretul Bunicii preia un rol educativ în comunicare, într-o piață în care produsele tradiționale au un rol important și aduce informații utile celor care îndrăgesc preparatele pe bază de aluat.
Despre Lesaffre
Lider mondial în producţia de drojdie şi a extractelor din drojdie, grupul Lesaffre s-a fondat în nordul Franţei, în 1853. De atunci misiunea sa a fost să producă soluţii de panificaţie, nutriţie şi sănătate la cele mai înalte standarde ale industriei. În prezent, grupul are 75de filiale în 40 de ţări, 9500 de angajaţi şi o cifră de afaceri de 1,9 miliarde de euro anual.