Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DriveNow devine subsidiară deţinută integral de BMW Group

DriveNow becomes wholly-owned subsidiary of BMW Group

● BMW Group se concentrează ferm pe mobilitatea viitorului ● Sixt va rămâne partenerul principal pentru BMW Group ● DriveNow: peste un milion de clienţi în 13 oraşe europene ●

Bucureşti/München. Prin achiziţia participaţiei pe care Sixt SE o avea la DriveNow, BMW Group îşi continuă dezvoltarea sistematică de companie de mobilitate orientată spre client. Acordul de astăzi urmează a fi aprobat de autorităţile antitrust. Prin această decizie, principalul furnizor de mobilitate premium din lume oferă clienţilor soluţii de mobilitate sustenabile şi eficiente ce dintr-o singură sursă. Domeniul cu creştere rapidă al serviciilor de mobilitate este unul din pilonii strategiei corporate NUMBER ONE > NEXT a BMW Group, lucru dovedit de extinderea ofertei BMW Group în domeniul mobilităţii la cerere (DriveNow şi ReachNow), al parcării (ParkNow) şi al încărcării (ChargeNow) într-o manieră sustenabilă. Achiziţia participaţiei deţinută de Sixt este, prin urmare, următorul pas logic în această strategie, după achiziţionarea Parkmobile LLC la începutul lunii ianuarie a acestui an, o mutare care transformă BMW Group în cel mai important furnizor de soluţii digitale de parcare din lume.

DriveNow becomes wholly-owned subsidiary of BMW Group

“De-a lungul ultimilor şapte ani am obţinut un succes extraordinar alături de DriveNow – datorită eforturilor depuse de angajaţii DriveNow şi cooperării excelente cu partenerul nostru de joint-venture, Sixt. Sixt va rămâne un partener puternic pentru nou în viitor”, a declarat Peter Schwarzenbauer, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru MINI, Rolls-Royce, BMW Motorrad, Implicarea Clienţilor şi Inovaţia Digitală a Afacerii BMW Group. “Obiectivul nostru este ca până în 2025 să ajungem la 100 de milioane de clienţi pentru serviciile noastre de mobilitate premium. Cu DriveNow, ca subsidiară deţinută integral, avem la dispoziţie toate opţiunile pentru dezvoltare strategică continuă a serviciilor noastre. Experienţa noastră cu serviciile de mobilitate susţine dezvoltarea noastră în ceea ce priveşte condusul autonom, flotele electrificate şi conectate”, a continuat Schwarzenbauer.

Independent de achiziţia participaţiei deţinută de Sixt la DriveNow, BMW Group şi Sixt vor continua parteneriatul de lungă durată şi succes prin livrarea de automobile BMW şi MINI pentru flota Sixt.

“Dezvoltarea comună a DriveNow demonstrează în mod clar puterea de inovaţie a Sixt şi BMW Group. Dorim să mulţumim angajaţilor DriveNow şi BMW Group pentru acest succes şi aşteptăm cu nerăbdare să continuăm parteneriatul nostru strategic cu BMW Group prin contractele pentru livrarea automobilelor BMW şi MINI”, a declarat Alexander Sixt, membru al Consiliului Director al Sixt SE şi responsabil pentru strategia grupului.

DriveNow a fost fondată în 2011 ca joint-venture de car-sharing premium între BMW Group şi Sixt SE. Serviciul este deja utilizat de peste un milion de clienţi în 13 oraşe europene. Pe teritoriul european, flota sa cuprinde peste 6.000 de automobile premium ale mărcilor BMW şi MINI. Modelul electric BMW i3 este şi el disponibil pentru utilizatori în toate oreaşele DriveNow.

“În 2017, clienţii noştri au condus peste opt milioane de kilometri cu flota electrică DriveNow – acest lucru reprezintă înconjurul globului de peste 200 de ori în regim electric. DriveNow nu numai că reduce traficul şi îmbunătăţeşte situaţiile de parcare în zonele urbane, ci susţine şi descoperirea mobilităţii electrice”, a declarat directorul executiv DriveNow, Sebastian Hofelich. “Aşteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu partenerii noştri de franciză şi din oraşe pentru a continua modelarea activă a mobilităţii urbane într-o manieră sustenabilă”, a adăugat el.

BMW Group caută să îmbunătăţească nivelul de calitate a vieţii în zonele urbane prin oferta sa de mobilitate. Compania lucrează cu diferiţi parteneri şi factori de decizie din oraşe pentru a contribui la modelarea mobilităţii sustenabile a viitorului.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.