Începand cu acest an, DRESSBOX, serviciu de inchiriat rochii de seara si bijuterii, s-a alaturat conceptului mondial de Black Friday.
Printre cele mai cautate branduri de pana acum s-au numarat Blumarine, Tadashi Shoji si Terani Couture, insa cel mai scump produs inchiriat a fost o rochie Dolce & Gabanna, la pretul de 690 de lei, redusa de la 1.190 de lei.
Clientele s-au orientat atat catre rochiile lungi si elegante, cat si catre cele de cocktail, cu paiete.
Varful de trafic a fost inregistrat in jurul orei 9 dimineata, cand aproximativ 500 de oameni au accesat site-ul DRESSBOX, moment care a coincis cu trimiterea newsletter-ului de anuntare a reducerilor de anul acesta. In prima partea zilei, cifrele de vanzari de la startul perioadei de Black Friday depaseau 15.000 de lei, de cinci ori mai mult decat in zilele precedente, iar din totalul de comenzi de pana la orele pranzului, 70% au fost plasate de pe desktop, in vreme ce 30% au provenit de pe mobil si tableta.
Important de stiut este si ca DRESSBOX pregateste pentru 27 noiembrie cel mai mare clearence sale de pana acum. Pentru a face loc pentru noile colectii, vor fi puse in vanzare rochii din colectie la preturi cu totul special, cu pana la 90% mai putin fata de cele din magazine!