2010 a adus o schimbare în strategia de comunicare a brandului de scule electrice Dremel, marcă a concernului german Robert Bosch. Astfel, Dremel a demarat mai multe campanii prin care a urmărit să fie şi mai aproape de clienţii săi şi să schimbe percepţia conform căreia doar specialiştii pot lucra cu scule electrice. Prin programe educative precum ’’Atelierele creative Dremel’’, ’’Green living’’ sau ’’Train the trainer’’ (’’Instruieşte instructorul’’), caravane itinerante sau promoţii cu premii pe loc, Dremel urmăreşte să dezvolte aptitudinile de bricolaj ale clienţilor săi, astfel încât, aceştia să poată oricând să folosească o unealtă Dremel. Mai mult, prin pachete promoţionale precum Hobby Table, Dremel îşi va încuraja clienţii să facă primul pas către un mic atelier privat de bricolaj.
Prima campanie demarată în anul 2010, ’’Meştereşti cu Dremel şi câştigi o vacanţă de 1000 de euro’’, a debutat în luna martie şi s-a desfăşurat pe parcursul a trei luni, fiind organizată în parteneriat cu un mare lanţ de magazine din România. În urma tragerii la sorţi, un client Dremel a câştigat o vacanţă de vis în destinaţia aleasă de el. Campania s-a bucurat de un mare succes, contribuind la creşterea vânzărilor brandului Dremel cu peste 77% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
“Antrenează-te la reduceri de weekend”, cea de-a doua campanie Dremel, a fost demarată în luna aprilie şi s-a adresat bucureştenilor. Acţiunea mărcii de scule electrice a presupus atât oferirea de reduceri la achiziţia produselor Dremel, cât şi demonstraţii făcute de un meşter bijutier. Demonstraţiile practice au fost primul pas făcut de Dremel în iniţiativa sa de a deschide o ’’Academie de bricolaj’’ adresată clienţilor săi, în cadrul căreia să le arate cum pot folosi uneltele Dremel pentru cele mai variate lucrări, de la confecţionarea de bijuterii, la repararea unei caroserii de maşină sau decorarea diverselor obiecte din casă – rame, lumânări sau pahare.
’’Green living’’, cea de-a treia campanie organizată de Dremel în parteneriat cu gama de scule electrice Bosch Verde, a presupus lansarea unui nou concept de viaţă prin care cele două mărci Bosch urmăresc să promoveze un stil de viaţă ecologic, sănătos, care presupune întoarcerea la lucrurile simple din viaţă. Astfel, Dremel şi Bosch au organizat în luna iunie un curs de meşterit dedicat exclusiv clienţilor lor, în cadrul căruia le-au arătat cum pot folosi uneltele electrice, petrece cât mai mult timp plăcut alături de cei dragi, dar şi crea obiecte unicat şi economisi bani în acelaşi timp.
Ca o urmare a evenimentului ’’Green living’’, Dremel a continuat ’’campania de instruire’’ a clienţilor săi prin deschiderea ’’ Atelierelor creative Dremel’’, dedicate copiilor din clasele a doua şi elevilor din clasa a noua de la Colegiul tehnic din Braşov, dar şi părinţilor acestora. Proiectele făcute cu aceştia au inclus pirogravură, embosare pe lemn şi material, aplicare de mărgele pe tricouri sau gravare pe lumânare şi sticlă.
Succesul înregistrat de campaniile “Antrenează-te la reduceri de weekend” şi ’’Atelierele creative Dremel’’ a încurajat demararea, începând cu luna octombrie, a unei acţiunii ample, care aduce pe specialiştii Dremel direct în şcoli: ’’Train the trainer’’ (’’Instruieşte instructorul’’). Pe lângă acestea, Dremel va lansa la sfârşitul anului pachetul promoţional Hobby Table, prin care îşi va încuraja clienţii să facă primul pas către un mic atelier privat de bricolaj.