Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dreamstime intra pe piata marilor jucatori

La doar doi ani de viata, Dreamstime intra pe piata marilor jucatori!  Si merge bine! 
 
Dreamstime.com, una dintre agentiile de fotografie stock recunoscute la nivel mondial, are placerea de a anunta lansarea noii sale versiuni online, odata cu aniversarea a doi ani de existenta a agentiei. Schimbarile depasesc cu mult nivelul unui nou (si atractiv) design, oferind si facilitati noi, destinate atat designerilor cat si fotografilor.

"Vedeta" acestei noi versiuni este DreamFinderT, o functie de cautare in adancime si multi-strat, cu istoric al cautarilor inclus, unica in peisajul agentiilor de stock. Printre alte facilitati oferite de Dreamstime.com, de-acum se vor afla online si: navigare mai simpla si accesibilitate sporita, navigarea verticala a devenit orizontala si a fost structurata in patru sectiuni principale: Start, Recente, Populare, Statistici & Comunitate.

In scurt timp dupa lansarea noii versiuni, Dreamstime.com va extinde si optiunile de cumparare, cu preturi diferite, in functie de rezolutia imaginilor, dar si oportunitatea de abonare de tip "best-deal" – si aceasta, unica pe piata. De asemenea, in scurt timp, oferta agentiei se va imbogati cu doua noi tipuri de licente, marcand intrarea Dreamstime.com pe piata Rights Managed. Extinderea optiunilor de achizitionare a imaginilor nu va schimba, insa, politica agentiei, si anume aceea de a pastra cele mai bune preturi pentru cea mai buna calitate.

Ultima, dar nu si cea din urma noutate consta intr-o veste buna pentru fotografi: Dreamstime.com va introduce in curand un nou si atractiv program de plata pentru toti fotografii care lucreaza exclusiv cu agentia. Deoarece numarul acestora creste repede si constant, agentia doreste sa-i rasplateasca oferindu-le plata pentru pentru fiecare imagine acceptata online si 60 de procente din pretul fiecarei fotografii vandute.

Acestea sunt doar cateva din vestile bune pe care Dreamstime le are de oferit, dar mai urmeaza si altele, cat de curand: echipele agentiei lucreaza constant la functii mai performante pentru a pastra standardul "cea mai buna oferta pe piata de stock"!

Dreamstime este numarul 7, ca trafic, in Top 10 Agentii de Stock (Rights Managed & Royalty Free) si numarul 4 intre agentiile de Royalty Free. In prezent, exista peste 270 000 de imagini online (la care se adauga aproximativ altele 10 000, saptamanal) si 125 000 utilizatori.
{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.