Dragos Grigoriu, presedintele TEMPO si unul dintre pionierii conceptului de creativitate in Romania, este juratul roman ales de organizatorii londonezi ai festivalului ce premiaza creativitatea europeana. El va face parte din echipa Eurobest ce urmeaza sa jurizeze lucrarile performante ale categoriei TV/Cinema, Print, Outdoor and Radio, in cadrul celei de a 19-a editii a festivalului organizata anual la Londra.
Ca si in 2006, Teo Migdalovici, reprezentantul local al Eurobest, a propus o lista scurta de canditati la statutul de jurat. Aceasta a fost compusa, conform traditiei, dintr-un domn si o doamna a industriei, ambii cu un parcurs profesional interesant. Daca in 2006 Alina Gavrila si Bogdan Enoiu s-au aflat pe aceasta lista la propunerea exclusiva a Teodorei, anul acesta "nominalizarile" pentru jurati au venit din partea jucatorilor din industria de comunicare. Iar corespondentului local al festivalului i-a revenit rolul de face ultima selectie.
Pe www.markmedia.ro. si www.themarketer.ro cei care au fost in vacanta pot revedea lista propunerilor venite din industrie in aceasta vara in favoarea juratilor finalisti la Eurobest. Alaturi de Dragos Grigoriu, pe lista scurta s-a aflat si Raluca Feher, una dintre figurile neconventionale ale industriei de comunicare de la noi.
"Cred ca in economia deciziei londonezilor a contat "istoria" profesionala a lui Dragos Grigoriu si rolul lui de formator de piata, prin promovarea conceptului de creativitate la jumatatea anilor 90, o filosofie "exotica" de lucru la vremea respectiva, pentru o piata in care moda era data de adaptari. A mai contat, sunt sigura, si consecventa lui in aceasta pozitionare de deschizator de drumuri: acum trei ani a mers cu toata agentia la Cannes, anul acesta a investit in specializarea unui numar de 15 tineri in contextul aceluiasi festival. Sunt gesturi cu rezonanta locala, dar cu ecou dincolo de granite. Cand cineva are o astfel de viziune a investitiei in educatie, la nivel de industrie, e limpede ca are si calitatile necesare unui evaluator de calibru", a declarat Teodora Migdalovici.
Premiile Eurobest se decerneaza in fiecare an, celebrand excelenta in creativitatea europeana. Eurobest este lider in categoria festivalurilor europene de advertising si a ajuns la a 19-a editie in acest an. Categoriile competiei sunt: Print, Outdoor, TV/Cinema, Radio si Interactive advertising. In 2006 au fost introduse doua noi categorii – Direct si Integrated, iar in 2007 o alta categorie – Media. Competitia este evaluata de creativi din agentii de advertising europene.
{mosloadposition user10}