DRAFTFCB vi-i prezinta oficial pe Stelu & Gelu, „Spargatorii de mituri” care fac praf miturile din lumea constructiilor. Acestia testeaza, pe parcursul a doua spoturi TV realizate pentru Lafarge, cele mai surprinzatoare mituri din constructii, ajungand la concluzia ca …doar ipsosul de imbinari NIDA Profesional ofera rezultate impecabile!
Campania realizata de DRAFTFCB promoveaza solutia de imbinari NIDA Profesional, realizata de Lafarge Arcom Gips, una din cele trei divizii ale companiei Lafarge. Specialistii in constructii stiu deja sau urmeaza sa afle: ipsosul de imbinari NIDA Profesional ofera imbinari perfect netede si fereste peretii de fisuri, fiind solutia ideala pentru imbinarea si finisarea placilor de gips carton.
Pentru ca orice domeniu isi are propria colectie de mituri si convingeri, iar lumea constructiilor abunda in sfaturi si recomandari transmise „din gura in gura”, campania Lafarge isi doreste ca NIDA Profesional sa genereze un nou crez – verificabil! – printre specialistii in constructii: “Doua placi de gips carton pot fi imbinate perfect cu Nida Profesional”. Pentru ca noul mit sa devina o convingere, NIDA va “darama”, in prealabil, toate ideile …deluzorii legate de placile de gips carton.
Spoturile „Guma” (in care printre cei trei „mestecatori” docili se numara si George Grosescu, Art Director al campaniei) si “Soprana” sunt difuzate pe TV incepand cu data de 20 aprilie. Campania este completata de o platforma de BTL care abordeaza direct si in acelasi spirit publicul NIDA Profesional – companiile si specialistii in constructii – deruland simultan un program pentru trade.
Spoturile au fost realizate cu ajutorul casei de productie Domino si al regizorului Shahar Segal, iar echipa DRAFTFCB care a realizat campania NIDA Profesional este formata din: Adina Stanescu – Copywriter, Dan Bondrea – Senior Copywriter, George Grosescu – Art Director, Dragos Radulescu – Creative Director, Ana Velici – BTL Project Manager, Paula Polizu – Senior Account Manager, Ana-Maria Oila – Group Account Director si Oana Padure – Strategic Planning Director.
Din partea Lafarge au participat la realizarea campaniei: Costinel Bloju – Sales & Marketing Manager si Adina Soana – Manager Strategie & Marketing.
{mosloadposition user10}