Pazo Grup, cunoscut pasionaţilor de amenajări interioare pentru portofoliul exclusivist, îşi comunică produsele, începând din această vară, sub semnătura “Home of Excellence”. Conceptul aparţine agenţiei Draftfcb şi repoziţionează Pazo în categoria brandurilor de lux, care promit şi livrează excelenţă.
Pazo este un showroom al bunului gust şi al inspiraţiei în finisaje şi amenajări interioare. Magazinele Pazo alătură cele mai cunoscute şi respectabile nume din domeniu, prezentate în combinaţii sugestive, evidenţiindu-se reciproc şi inspirând prin rafinament şi originalitate. Şi pentru că între excelenţa în execuţii şi transformarea unei case într-o adevărată operă de artă stă doar o minte inspirată, noua campanie Pazo are multiple referinţe la lucrări de artă celebre, pe care le reinterpretează.
Campania, desfăşurată în perioada iunie-august 2012, conţine machete în presa luxury şi business şi panouri outdoor, cu execuţii care integrează în mod subtil produsele Pazo în tablouri celebre: Devon&Devon în „Moartea lui Marat”, a lui Jacques-Louis David, Marazzi în „Lecţia de muzică” a lui Jan Vermeer van Delft sau Jacuzzi într-o compoziţie inspirată de stampa japoneză.
Povestea fiecărei lucrări poartă amprenta artistului vizual Emanuel Borcescu, Senior Art-Director Draftfcb, care a reinterpretat compoziţiile prin pictură şi desen.
Conceptul campaniei este declinat online pe site-ul www.pazo.ro, creat sub forma unui tur virtual într-un muzeu al design-ului de excepţie.
"Izvorâte din inspiraţie, îmbogăţite prin lux şi remarcabile prin design. Aşa sunt finisajele pe care PAZO le aduce în Romania. Sunt întocmai detaliile care transformă o casă obişnuită într-o operă de artă. Iar cine îşi îmbogăţeşte casa cu aşa ceva, e realmente un iubitor de artă, un personaj care trăieşte într-o operă inestimabilă. Execuţiile surprind ideea asta şi reinterpretează tablouri celebre, care descriu scene de interior, integrând firesc produsele pe care PAZO le promovează," explică Claudiu Dobriţă, Creative Director Draftfcb.
Din partea Pazo, campania a fost coordonată de Lucian Azoiţei şi Cosmin Păun- acţionari Pazo Grup.
Echipa Draftfcb care a realizat campania este formată din: Bogdan Ioniţă – Strategic Planner, Sorina Pîrlea – PR&BTL Director, Claudiu Dobriţă – Creative Director, Emanuel Borcescu – Senior Art Director, Simona Lazăr – Senior Copywriter, Silvia Mihăilescu – Ilustrator, Roxana Chiriloi – Account Manager, Ana Maria Pascaru – Senior PR Manager, Alina Ştefan – PR Manager.
Despre Pazo Grup
Pazo Grup este unul dintre cei mai importanţi furnizori din România de produse decorative pentru amenajări interioare şi cel mai mare importator din Centrul şi Estul Europei de gresie şi faianţă Marazzi, liderul mondial în domeniu. De zece ani, Pazo Grup este reprezentantul certificat în Romania al Marazzi Group, concern ce cuprinde 11 branduri de gresie şi faianţă, dar şi obiectele sanitare Hatria.
O companie tânără, înfiinţată în noiembrie 2002, care poate etala un portofoliu de lucrări impresionant, fiind singura din Europa care a furnizat/instalat materiale Marazzi în toate reţelele de supermarket/hypermarket-uri din România.
În prezent, Pazo Grup oferă soluţii complete de amenajare asistate de simulări personalizate 3D, transformând astfel amenajarea casei într-o experienţă unică.