in primele 6 luni ale anului 2008
Primele 6 luni ale acestui an au adus agenţiei DRAFTFCB o creştere a cifrei de afaceri cu 100% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, cifra totală fiind de aproximativ 25,000,000 RON. “La începutul acestui an ne-am propus să acoperim o serie de categorii care ne lipseau în portofoliu. Activitatea intensă de new business şi rata mare de success a participărilor la pitch-uri se reflectă în câştigarea unor conturi ca: JTI (Camel), Vodafone, GSK (Eurovita), SCA Hygene Products (ZEWA) şi AVE Impex. Am reuşit astfel ca în 6 luni să adăugăm listei de clienţi existenţi conturi noi din domeniile: telecomunicaţii, industria farmaceutică, produse de tutun, produse alimentare”, a declarat Andrada Şeitan, New Business Director DRAFTFCB.
Cosmin Rădoi, Director Executiv DRAFTFCB a declarat: “Planul de dezvoltare implementat de la începutul anului îşi arată efectele şi suntem siguri că până la sfârşitul anului, urmand trendul ascendent în care ne găsim, obiectivele propuse pentru 2008 vor fi depăşite. În spatele succesului DRAFTFCB stă, în primul rand, echipa – una foarte valoroasă, entuziastă şi dinamică.”
Creşterea accelerata are la bază şi întărirea organizaţională a agenţiei. În ultimul an au fost restructurate şi consolidate departamentele de PR, BTL, Creaţie şi Interactive.
{mosloadposition user10}