In urma unui pitch castigat in toamna anului trecut, agentia Draftfcb a dezvoltat pentru Kraft Foods Romania campania I Love Milka – “Dovedeste-ti dragostea”.
A da o dovada de dragoste persoanei iubite inseamna bucuria de a oferi, emotia care ii lumineaza ochii celui drag si inca o amintire frumoasa care va leaga!
Campania “Dovedeste-ti dragostea” merge mai departe si te provoaca: Ce-ar fi sa renunti la o mica placere personala ca sa-i dovedesti persoanei dragi cat de mult o iubesti? Pentru ca sentimentele se exprima mai bine prin gesturi decat prin cuvinte!
Activarea se face online pe site-ul www.dovezidedragoste.ro, unde fiecare persoana isi creaza un cont si incarca dovada sa de dragoste (care poate fi text si fotografie sau film). Cele mai votate 30 de dovezi vor fi castigatoare, iar cea mai impresionanta dintre toate va castiga marele premiu.
Castigatorul marelui premiu, impreuna cu jumatatea sa, se va bucura de tot ce are de oferit Venetia – orasul cu gondole, palate si poduri gratios arcuite. Dintre cele trei seri ale excursiei, cel putin una va fi de neuitat, pentru ca va include o plimbare cu gondola in acorduri de serenada, momente de rasfat ca in filme, cu flori, sampanie si masti venetiene, urmate de o cina savuroasa intr-un restaurant italienesc.
Celelalte 29 de premii ale concursului de dovezi de dragoste sunt vouchere pentru o cina romantica. Castigatorul poate invita persoana iubita la restaurantul lor preferat sau – alt gest romantic! – la restaurantul unde au iesit impreuna prima oara.
Dovezile pot fi inscrise pana la data de 22 februarie 2011. Voturile vor fi inregistrate pana la data de 24 februarie 2011, iar lista finala a castigatorilor va fi afisata pe site incepand cu data de 4 martie 2011.
Campania este comunicata pe TV, outdoor, presa si online, incepand din data de 17 ianuarie.