Agentia Draftfcb adauga in portofoliul de clienti marca de bere Redd’s, detinuta de URSUS Breweries, filiala din Romania a grupului SABMiller.
Contul Redd’s a fost castigat de Draftfcb in urma unui pitch desfasurat in lunile iunie-iulie, care a avut ca tema dezvoltarea unei platforme de comunicare pentru brandul Redd’s. Rezultatele pitch-ului au fost validate de un studiu calitativ, constand într-o serie de focus group-uri cu reprezentante ale target-ului Redd’s. Agentia Draftfcb urmeaza sa ofere servicii de strategie si creatie pentru Redd’s, sustinute de programe de PR.
Oana Padure – Strategic Planning Director Draftfcb: „A fost unul dintre cele mai complexe pitch-uri la care am participat. Ne-am implicat foarte mult, ca echipa, si ne-am bucurat sa ni se confirme, din nou, ca putem lucra atat de bine impreuna. Astfel, castigarea contului a venit ca o recompensa cu atat mai mare cu cat ne-a facut realmente placere sa lucram pentru acest pitch. Brandul Redd’s are foarte mult potential pentru a se impune pe piata berii si mai mult, pentru a impune categoria berilor cu arome ca un segment important al acesteia.”
Andrada Seitan, Business Development Director Draftfcb: "Intentia noastra este de a construi un parteneriat cu echipa Redd’s. Provocarea acestui inceput este cu atat mai mare cu cat el are loc in acest context economic, dar cu siguranta vom reusi sa punem, impreuna, bazele unei colaborari reusite.”
Oana Ailenei, Brand Manager Redd’s: „Redd’s a adus o inovatie semnificativa pe piata berii din Romania inaugurand segmentul berilor cu arome si in acelasi timp fiind prima marca de bere care se adreseaza femeilor. Dupa un prim an de pionierat cu rezultate mult peste estimari atat la nivel de consumator cat si de piata, am putut defini mai specific directia de dezvoltare a marcii. Pentru exploatarea cat mai buna a acestui potential am cautat cel mai potrivit partener in dezvoltarea si gestionarea strategiei de comunicare. A fost un pitch foarte competitiv in care echipa Draftfcb ne-a demonstrat cea mai buna abordare strategica de consolidare prin comunicare specifica pe aspecte cheie cu potential dezvoltate pe contextul curent; in plus am gasit o buna intelegere a targetului, echipa Draftfcb reusind iesirea din stereotipii usor atribuibile femeilor ca target.”
Echipa Draftfcb care a contribuit la castigarea acestui pitch a fost formata din: Oana Padure – Strategic Planning Director, Dragos Radulescu – Creative Director, Sorina Pirlea – PR&BTL Director, Andreea Paun – Senior Copywriter, Wanda Hutira – Art Director.
Echipa Redd’s implicata in organizarea si evaluarea pitch-ului este formata din: Oana Ailenei – Brand Manager Redd’s, Renaud Thiers – Group Brand Manager Worth more brands si Grant McKenzie – Marketing Director.
{mosloadposition user10}