DRAFTFCB adaugă în portofoliul de clienţi reputatul brand Camel, în urma câştigării pitch-ului organizat de Japan Tobacco International România (JTI). Pitch-ul a avut în vedere dezvoltarea platformei de BTL în plan local, agenţia DRAFTFCB urmând să ofere brandului deţinut de JTI servicii de strategie şi creaţie, să dezvolte şi să implementeze programe de BTL. Andrada Şeitan, New Business Director DRAFTFCB, a declarat în urma rezultatului obţinut: „A fost o competiţie strânsă în care am intrat cu mult entuziasm. Sunt mândră de colegii mei, care au format o echipă energică şi foarte creativă pe parcursul celor trei luni de zile în care s-a muncit pentru acest pitch. A fost un proiect dificil, dar rezultatul ne-a răsplătit din plin eforturile!”
DRAFTFCB va începe implementarea conceptelor creative pentru Camel în cea de-a doua parte a anului 2008.
Camel este unul dintre principalele branduri premium deţinute de compania Japan Tobacco International. Cu o moştenire bogată, care datează din 1913, Camel este una dintre cele mai reputate mărci de ţigarete din lume. Camel, creatorul amestecului de tutun „American Blend”, deţine un bine-meritat loc 5 în clasamentul celor mai vândute ţigarete la nivel global. În prezent, iubitorii brandului pot găsi ţigaretele Camel în peste 100 de ţări din întreaga lume.
{mosloadposition user10}