Draftfcb isi adauga in portofoliu brandul de tigarete Glamour. Contul va fi preluat efectiv incepand cu aceasta luna si a fost castigat in urma unui pitch organizat de JTI in decembrie 2010.
Colaborarea Draftfcb – JTI a inceput acum 3 ani, cand agentia a castigat brandul Camel. In anul 2010, Draftfcb si-a adaugat in portofoliu, in urma unei licitatii, si brandul Sobranie, pentru care a implementat lansarea Sobranie King Size si campania de comunicare aferenta.
Veronica Mircea, Managing Director Draftfcb: “Castigarea pitch-ului pentru Glamour a fost pentru noi dovada faptului ca avem o echipa care, in ultimii ani, s-a specializat pe acest tip de comunicare si a inteles foarte bine nevoile clientului. Glamour este un brand interesant si sunt convinsa ca echipa noastra va veni cu o abordare fresh si ca intreaga comunicare pe acest brand va fi un succes. Pentru Draftfcb, acest nou brand in portofoliu demonstreaza ca suntem in linie cu obiectivele de business pe care ni le-am propus, si anume de consolidare a relatiilor cu clientii existenti.”
Sorina Pirlea, BTL&PR Director Draftfcb: “Am gasit in JTI “clientul – partener”. Mai intai cu Camel, apoi cu Sobranie, am construit impreuna platformele de comunicare de care JTI avea nevoie pentru brandurile sale de tigarete si am dezvoltat acel tip de relatie in care agentia si clientul lucreaza cu drag impreuna pentru indeplinirea obiectivelor de business propuse.”
DRAFTFCB are o echipa extinsa dedicata brandurilor de tigari:
Client Service: Anca Mates, Cristina Badea, Roxana Chiriloi, Diana Minculescu
Creatie: Cristi Megherlich, Simona Lazar, Elena Ivanescu, Celia Draganoaia, George Grosescu
BTL: Ana Velici, Iulia Fierbintu
Strategic Planner: Anca Iuhas
BTL& PR : Sorina Pirlea, Ana-Maria Pascaru
{mosloadposition user9}