Spotul radio a fost declarat „spotul lunii” pe www.BestAdsonTv.com
DRAFTFCB a conceput campania pentru reducerea vitezei la volan iniţiată de Astra-Uniqua în colaborare cu Poliţia Română. Campania, desfăşurată pe radio şi print, a constituit un nou avertisment adresat conducătorilor auto prinşi în mirajul vitezei.
Mesajul transmis prin execuţiile creative este că trecerea iresponsabilă în viteza a 5-a poate fi ultima experienţă trăită de un conducator auto si de ceilalti pasageri.
Campania s-a desfasurat în perioada 18 iulie – 12 august. Spotul radio a fost difuzat pe Europa FM şi Radio România Actualităţi, iar printurile au fost expuse în paginile ziarului România Liberă.
Spotul radio a fost desemnat in aceasta luna „Best radio of the month” pe site-ul www.BestAdsonTv.com. Site-ul alege in fiecare luna cele mai bune spoturi TV, spoturi radio, cel mai bun outdoor, cel mai bun print si cea mai buna campanie pe internet ale agentiilor din intrega lume.
„Astra-Uniqua a dorit sa initieze o campanie sociala, mai ales ca, fiind unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de asigurari, a inteles nevoia de informare si educare a publicului cu privire la consecintele grave ale vitezei la volan. Noi am venit cu niste idei simple, dar percutante. „Viteza Ucide” – „Ramai in viata!” are un vizual care reprezinta cele 5 viteze ale masinii transformate intr-un monitor indicator al ritmului cardiac. Viteza a cincea se transforma de fapt intr-o linie continua, care din punct de vedere medical indica moartea unei persoane.” – Dragos Radulescu, Group Creative Director DRAFTFCB.
Echipa DRAFTFCB care a realizat campania este formată din: Dragoş Rădulescu – Group Creative Director, Andreea Păun – Senior Copywriter, Radu Ghiţulescu – Art Director, Andrei Zabet – Senior Copywriter, George Grosescu – Art Director şi Lavinia Naforniţă – Account Manager.
Din partea Astra au paricipat la realizarea proiectului: Gabriela Rusu, Director Marketing si Comunicare ASTRA.
{mosloadposition user10}