Agentia Draftfcb semneaza campania de relansare a marcii Focus Sat, furnizor de servicii de televiziune prin satelit. Lansata in 2004, Focus Sat a fost primul furnizor de servicii tip DTH (Direct-to-Home) din Romania.
Cele mai noi oferte Focus Sat sunt comunicate in campania integrata „Sa te tot uiti!”, care a inceput in 18 septembrie, cu un teaser TV, si va continua pana la sfarsitul anului cu spoturi TV si radio, POSM si BTL. Actiunile BTL se desfasoara in 1000 de sate si comune din 27 de judete, precum si in primele trei cele mai importante orase din aceste judete.
Campania promoveaza atat generic beneficiile pe care Focus Sat le ofera clientilor cat si pachetele Cinema si Aventura Plus. Ea se adreseaza familiilor din zona rurala sau periferia oraselor, celor care nu sunt abonati la servicii TV prin cablu si celor care detin case de vacanta.
Spoturile campaniei surprind curiozitatea tipic romaneasca, manifestata prin „a trage cu ochiul” la vecini, pe strada sau in spatiile mai greu accesibile privirii. Alimentat de proverbiala curiozitate – mai ales – rurala, „uitatul peste gard” potoleste, deseori, setea romanului de informatii si de divertisment. Focus Sat vine in intampinarea acestei nevoi cu o grila extinsa de programe, pentru toate gusturile.
„Ni s-a intamplat tuturor sa fim “priviti intamplator” de un vecin, in timp ce admira pe vizor albul inert al peretilor din scara blocului – insightul de la care am pornit in realizarea noii campanii Focus Sat. Insight pe care l-am extrapolat, amuzati, si la alte specii, dupa ce maimuta cercopitec “Cristina” si-a luat o pauza fortata de la filmare si s-a dus direct intr-un plop din care studia curioasa imprejurimile. Pe scurt, curiozitatea (tipic romaneasca, dar nu numai) a reprezentat firul rosu care a legat intreaga campanie si a stat in spatele fiecarei executii creative”, declara Adina Stanescu, Copywriter Draftfcb.
Serviciile Focus Sat pot fi achizitionate prin intermediul cartelelor reincarcabile pre-platite, valabile pentru 1, 3, 6 sau 12 luni, sistem unic de plata pe piata DTH din Romania. Clientii au posibilitatea de a reincarca in timp real, prin SMS la trei numere dedicate.
„Suntem singurul operator DTH din Romania care ofera acest sistem de plata flexibil, prin cartele sau coduri PIN de reincarcare, foarte accesibil si avantajos mai ales pentru cei care locuiesc in zone mai indepartate de aglomeratiile urbane. A fost un bun prilej sa comunicam noua noastra oferta extinsa si impreuna cu agentia Draftfcb am gasit o abordare potrivita pentru publicul nostru, care ne transmite cu umor mesajul”, declara Catalin Itu, Focus Sat Romania Country Director.
Echipa Draftfcb care a realizat campania Focus Sat este formata din: Ana Maria Oila – Group Account Director, Lavinia Florea – Senior Account Manager, Dragos Radulescu – Creative Director, Adina Stanescu – Copywriter, George Popa – Art Director, Ana-Maria Pascaru – Senior PR&Events Manager.
Din partea Focus Sat, campania este coordonata de: Catalin Itu – Romania Country Director, Camelia Armeanu – Marketing and Communication Manager, Mihai Tilina – Sales Manager.
Despre Focus Sat:
Focus Sat, companie membra a grupului UPC, ofera clientilor sai servicii de televiziune digitala prin satelit (cunoscuta sub numele de Direct-to-Home – DTH), la standarde inalte de calitate si la cele mai avantajoase preturi. Prin intermediul platformei de comunicatii prin satelit, serviciile de televiziune sunt accesibile pe intreg teritoriul Romaniei, reprezentand o alternativa la televiziunea prin cablu, pentru zonele in care aceasta nu este disponibila.
Focus Sat este primul furnizor de servicii de televiziune digitala prin satelit din Romania si si-a inceput operatiunile in noiembrie 2004. In luna aprilie 2006, compania Focus Sat a fost achizitionata integral de UPC Romania, liderul pietei de comunicatii prin cablu din tara.
Despre Draftfcb:
Draftfcb s-a nascut prin fuziunea dintre una din cele mai vechi agentii de publicitate din lume – Foote Cone & Belding (FCB) si DRAFT – una dintre cele mai puternice agentii de marketing. In 2006, Interpublic Group a hotarat ca la nivel international FCB si DRAFT sa se uneasca si sa se transforme in Draftfcb. Compania are peste 9500 de angajati in intreaga lume, reteaua cuprinzand 180 de birouri in 110 tari. In Romania, Draftfcb are peste 10 ani de activitate.
Printre clientii Draftfcb in Romania: Beiersdorf (NIVEA, Eucerin), Brown Forman (Jack Daniel’s), Fashion House Outlet Centre, Focus Sat, JTI (Camel, Sobranie), Kika, Kraft (Oreo, Tuc), Lavazza, Philips, SC Johnson Wax (Duck Anitra, Pronto, Mr. Muscle, Glade, Oust, Raid, Baygon, Autan, OFF!), SCA Hygene (Zewa), Ursus Breweries (Redd’s), Vodafone.