„Philips Office Cinema” este numele campaniei de PR derulata de DRAFTFCB pentru divizia CE a companiei Philips.
Timp de 2 saptamani, Philips a oferit jurnalistilor de la 8 trusturi de presa vizionari de filme in redactii, popcorn si posibilitatea de a testa unul dintre modelele noii game Philips Ambilight, lansate in Romania in luna august. Jurnalistii de la trusturile Attica Media, Burda, BMG, Realitatea-Catavencu, Edipresse, MSG, Hiparion si Sanomahearst au avut posibilitatea de a alege filmul vizionat, iar Philips a transformat redactia intr-un „cinematograf” cu decoruri inedite, dar cu o inalta calitate a imaginii si sunetului.
Philips a propus o solutie compacta de vizionare care se demonstreaza a fi extrem de simpla in instalare si utilizare, eliminand paienjenisul de cabluri. Experienta unica oferita participantilor a imbinat efectul tehnologiei Ambilight, care te introduce in atmosfera prin proiectarea culorilor in jurul ecranului, in perfecta sincronizare cu imaginea afisata, si sonorizarea impecabila, realizata cu ajutorul sistemului home cinema Ambisound.
„Philips Office Cinema” a adus cinematograful in redactii si a oferit, printr-o extragere desfasurata la sediul DRAFTFCB, un televizor Ambilight unuia dintre jurnalisti. Castigatoarea a fost Ana-Maria Cornea, de la trustul Realitatea Catavencu.
Echipa DRAFTFCB implicata in proiect: Ana-Maria Pascaru, Mona Dadu, Ana Velici, Iulia Fierbintu, Alina Stefan.
Din partea Philips Romania au participat: Daciana Tulpan, Oana Benga, Dragos Tudor si Oana Tanasescu.
{mosloadposition user10}